عضویت رایگان در کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن
کد خبر: 4182118
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

عضویت رایگان در کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن

به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، فرهنگسرای قرآن تا 30 آبان، اقدام به عضویت رایگان از شهروندان علاقه‌مند کرده است.

کتابخانه هدی فرهنگ‌سرای قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن، به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، این فرهنگسرا برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان و شهروندان در نظر دارد. این برنامه‌ها شامل چهار بخش است:

1)کتابخونتو بساز: جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی شهروندان در حوزه کتاب کودک و نوجوان طی فراخوانی و اهدای کتاب‌ها به مناطق محروم حومه شهر تهران

2)عضویت رایگان در کتابخانه: شهروندان با مراجعه به کتابخانه در ایام هفته کتاب(23 تا 30 آبان) می‌توانند به صورت رایگان به عضویت کتابخانه درآیند و همچنین می‌توانند اعتبار عضویت خود را تمدید کنند.

3)بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب: اعضای کتابخانه در صورتی که کتاب‌های امانتی خود را در طول هفته کتاب به کتابخانه تحویل دهند، تمامی جرایم دیرکرد کتاب آنان بخشیده می‌شود.

4)کتابخانه گَردی: همزمان با هفته کتاب، از مدارس منطقه جهت بازدید از کتابخانه دعوت به عمل می‌آید و دانش‌آموزان، ضمن بازدید از کتابخانه به صورت رایگان به عضویت کتابخانه درآمده و با خدمات کتابخانه، منابع و امکانات کتابخانه آشنا می‌شوند.

کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن با ۲۷ هزار جلد کتاب در موضوعات متنوع عمومی و کتاب‌های تخصصی علوم قرآنی، با سالن قرائت کتاب و نشریات همه روزه از ساعت کار ۸ تا ۲۰ مشغول خدمت‌رسانی است.

روزهای زوج ویژه آقایان و روزهای فرد این کتابخانه میزبان بانوان است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۵۵۷۸۰۰۰۴ تماس بگیرند.

فرهنگسرای قرآن در تهران، خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی قرار دارد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha