اعلام برنامه‌های کتابخانه هدی فرهنگ‌سرای قرآن در زمستان امسال
کد خبر: 3870796
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴

اعلام برنامه‌های کتابخانه هدی فرهنگ‌سرای قرآن در زمستان امسال

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کتابخانه هدی فرهنگ‌سرای قرآن جهت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و جذب مخاطبان، برنامه‌های متنوعی را در فصل زمستان اجرا می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن، کتابخانه هدی این مرکز به جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و جذب مخاطبان بیشتر کتابخانه در نظر دارد برنامه‌های متنوعی را در فصل زمستان اجرا کند. این برنامه‌ها که همراه با مدیریت جدید این کتابخانه طراحی شده است، سعی دارد خدمات بیشتری را در قالب برنامه‌های زیر به نوجوانان و جوانان محله ارائه کند:
- ترغیب و تشویق مراجعان به اهدای کتاب‌های شخصی خود به کتابخانه و ترویج فرهنگ اهدای کتاب.
- سلسله جلسات قصه‌گویی ویژه کودکان 6 تا 10 سال
- برپایی نمایشگاه‌های مختلف در مناسبت‌های گوناگون
- برپایی کارگاه تکنیک‌های آرام بخش و مقابله با استرس و اضطراب قبل از امتحانات و کنکور
- مصاحبه با اعضای کتابخانه در بخش امانت و دادن مشاوره به آنان برای استفاده بهینه از منابع و فضای کتابخانه و همچنین استفاده از ظرفیت‌های کتابخانه‌های همجوار .
کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن با داشتن 899 نفر عضو فعال و تعداد 24 هزار و 398 نسخه کتاب شامل کتاب‌های فارسی، کودک و نوجوان، کمک آموزشی که متناسب با رده‌های سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان است، آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است. بیش از هزار نسخه کتاب مرجع در موضوعات مختلف در بخش مرجع کتابخانه نگهداری می‌شود که مراجعان می‌توانند از این کتا‌ب‌های نفیس در کتابخانه استفاده کنند.
همچنین تعداد 415 منبع سمعی و بصری برای امانت و استفاده اعضا در اختیارشان قرار داده می‌شود. سالن مطالعه کتابخانه با ظرفیت بیش از 70 نفر از ساعت 8 صبح تا 19 در اختیار اعضای کتابخانه است و بانوان و آقایان می‌توانند همه روزه از این سالن استفاده کنند.
یادآور می‌شود، کتابخانه هدی در طبقه همکف فرهنگسرای قرآن واقع در خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55780004 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha