افتتاح قرائت‌خانه حبل‌المتین در فرهنگ‌سرای قرآن
کد خبر: 3489561
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
با حضور صلاحی انجام می‌گیرد؛

افتتاح قرائت‌خانه حبل‌المتین در فرهنگ‌سرای قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: فروشگاه قرآنی «سراج» و قرائت‌خانه جدید حبل‌المتین با حضور رئیس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، 31 فروردین‌ماه در فرهنگ‌سرای قرآن افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فروشگاه قرآنی «سراج»، سه‌شنبه، 31 فروردین‌ماه با محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران و جمعی از قرآنیان، اساتید و تعدادی از مدیران و معاونین این سازمان در این مرکز افتتاح خواهد شد.
این فروشگاه که عرضه‌کننده محصولات قرآنی از جمله قرآن و کتب قرآنی و مذهبی و لوح‌های فشرده صوتی و تصویری، کتب آموزشی قرآنی، بازی‌های قرآنی و ... است با نگاهی جدید به عرضه محصولات قرآنی سعی در خدمت‌رسانی بهتر به اهالی منطقه 11 و مراجعان فرهنگ‌سرا دارد.
همچنین طی این بازدید قرائت خانه جدید فرهنگ‌سرا که حبل‌المتین نام دارد، افتتاح و فعالیت‌های خود را آغاز خواهد کرد. این سالن زیبای قرآنی با ظرفیت 80 قرآن‌آموز مجهز به سیستم صوت حرفه‌ای برای آموزش‌های مختلف علوم قرآنی در خدمت علاقه‌مندان است.
یادآور می‌شود، بازدید محمود صلاحی و هیئت همراه از فرهنگ‌سرای قرآن و آئین افتتاح این دو مرکز ساعت 8:30 صبح 31 فروردین‌ماه در فرهنگ‌سرای قرآن به نشانی خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی برگزار می‌شود.
captcha