توزیع بیش از ۵۰۰ جلد کتاب در نماز جمعه یزد
کد خبر: 4100756
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

توزیع بیش از ۵۰۰ جلد کتاب در نماز جمعه یزد

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و اشاد اسلامی یزد از توزیع بیش از ۵۰۰ جلد کتاب همزمان با هفته کتاب در محل نماز جمعه یزد خبر داد.

علی حکیمیان، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، علی حکیمیان، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با گرامیداشت هفته کتاب اظهار کرد: همزمان با آخرین روز از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، بیش از 500 جلد کتاب در محل نماز جمعه یزد توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع این کتب در بین اقشار مختلف مردم و بویژه کودکان و نوجوانان اضافه کرد: این کتاب‌ها پیش از نماز جمعه در اختیار نمازگزاران قرار داده شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: همزمان با هفته کتاب، برنامه‌های مختلفی به مدت یک هفته در استان برگزار شد که مورد استقبال عموم مردم نیز قرار گرفت.

حکیمیان؛ هدف از اجرای این برنامه‌ها را ترویج فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی در سطح استان برشمرد و بیان کرد: خوشبختانه با همکاری نهادهای مردمی و دولتی این برنامه‌ها در سطح استان و محلات مختلف شهری و روستایی اجرا شد.

انتهای پیام
captcha