عضویت رایگان در کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن / برپایی نمایشگاه کتاب
کد خبر: 4013765
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

عضویت رایگان در کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن / برپایی نمایشگاه کتاب

کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن، همزمان با هفته کتاب و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی، عضو رایگان می‌پذیرد.

 هفته کتاببه گزارش ایکنا، کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن، همزمان با بازگشایی مراکز فرهنگی، فعالیتش را از سرگرفت و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از 24 آبا‌ن‌ماه تا 24 آذرماه عضو رایگان می‌پذیرد.

بنابر گفته لیلا اکبری‌پور، مسئول روابط عمومی این فرهنگسرا «شهروندان تهرانی پس از ثبت‌نام و عضویت در این کتابخانه می‌توانند از خدمات فرهنگی 110 کتابخانه سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران در شهر تهران به مدت یکسال بهره‌مند شوند. همچنین جرایم دیرکرد کتاب در این مدت یک ماهه (24 آبان تا 24 آذر) به اعضای کتابخانه بخشوده می‌شود.»

این کتابخانه با بیش از 27 هزار جلد کتاب و بخش تخصصی منابع قرآن و قرآن‌شناسی در خدمت عموم همشهریان به ویژه دانشجویان و قرآن‌پژوهان است. بخش سالن مطالعه کتابخانه هدی در روزهای فرد از ساعت 8:30 تا 14:30برای بانوان و روزهای زوج از ساعت 8:30 تا 14:30 برای استفاده آقایان فعال است. همچنین بخش‌های دیگر کتابخانه شامل مرجع، امانت کتاب و ثبت‌نام کتابخانه همه روزه در نوبت صبح آماده خدمت‌رسانی به بانوان و آقایان است.

از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای قرآن، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوعات مختلف مذهبی، روانشناسی، ادبیات، تاریخ، درسی و ... است.

علاقه‌مندان برای استفاده از خدمات این کتابخانه می‌توانند به فرهنگسرای قرآن واقع در خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند یا با شماره 55780004 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha