پیوند آسمانی زوج جوان بهابادی در سایه پرچم رضوی
کد خبر: 4144752
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

پیوند آسمانی زوج جوان بهابادی در سایه پرچم رضوی

گروهی از خدام آستان نورانی امام‌ رضا(ع) به مناسبت ایام پر سرور دهه کرامت، در محفل ازدواج آسان زوج بهابادی شرکت کردند و شمیم عطر رضوی را به این زوج جوان هدیه دادند.

پیوند آسمانی زیر سایه پرچم رضویبه گزارش ایکنا از یزد، گروهی از خدام آستان نورانی امام‌ رضا(ع) به مناسبت ایام پر سرور دهه کرامت، در محفل ازدواج آسان زوج بهابادی شرکت کردند و شمیم عطر رضوی را به این زوج جوان هدیه دادند.

خدام رضوی، ازدواج ساده این زوج بویژه در دهه کرامت را عنایتی از جانب امام رضا(ع) دانستند و برای زوج جوان بهابادی نیک‌بختی و زندگی بابرکت تحت عنایات حضرت رضا(ع) آرزو کردند.

یادآور می‌شود خادمان حرم رضوی که در قالب شانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید، به استان یزد سفر کرده‌اند، در ادامه برنامه‌های خود در شهرستان بهاباد حضور یافته و مورد استقبال باشکوه مردم این خطه قرار گرفتند و در مراسم صبحگاه مشترک سپاه و نیروی انتظامی بهاباد شرکت کرده و با پرچم متبرک رضوی فضای مراسم را عطرآگین کردند.

در ادامه خدام با هدف ارج نهادن به مقام دختران انقلابی این سرزمین، در هنرستان دخترانه الزهرا(س) حاضر شدند و از دانش‌آموزان برتر این هنرستان تجلیل به‌عمل آوردند. همچنین خدام رضوی با حضور در منزل خانواده ایثارگر حیات از عمل خداپسندانه این خانواده تجلیل کردند و عمل نیک این خانواده را ارج نهادند.

انتهای پیام
captcha