اعطای مرخصی‌ به زندانیان یزد به میمنت دهه کرامت
کد خبر: 4144008
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

اعطای مرخصی‌ به زندانیان یزد به میمنت دهه کرامت

همزمان با حضور خادمان آستان قدس رضوی در زندان مرکزی یزد و میمنت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت رضا(ع)، مرخصی 8 روزه به مددجویان واجد شرایط اعطا شد.

مددجوبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت دهه کرامت و همزمان با هفتمین روز از جشنواره زیر سایه خورشید، خادمان آستان  قدس رضوی به همراه پرچم بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) با استقبال مدیرکل زندان‌ها، کارکنان، سربازان و زندانیان وارد زندان مرکزی یزد شدند و فضای این ندامتگاه را آکنده از شمیم عطر رضوی کردند.

حجت‌الاسلام یادگاری، خادم‌الرضا در این مراسم گفت: ندامتگاه محلی است که انسان می‌تواند به اعمال خودش فکر کند و با توبه به درگاه باری‌تعالی و توسل به ائمه اطهار(ع) بار دیگر به زندگی عادی و جمع خانواده بازگردد.

رضا مقبلی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان یزد نیز در این مراسم با تقدیر از حضور خادمان آستان قدس رضوی، از مرخصی هشت روزه برای مددجویان واجد شرایط به میمنت میلاد باسعادت حضرت رضا(ع) و حضور خدام رضوی در زندان مرکزی خبر داد.

یادآور می‌شود خدام بارگاه رضوی، در این دیدار با نوای صلوات خاصه، مدیحه‌سرایی و پرچم‌گردانی، زیارت از راه دور را برای حاضران رقم زدند.

انتهای پیام
captcha