دیدار کاروان زیر سایه خورشید با خانواده شهید زرتشتی یزد
کد خبر: 4143323
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷

دیدار کاروان زیر سایه خورشید با خانواده شهید زرتشتی یزد

گروهی از سفیران آستان نورانی هشتمین امام شیعیان، با حضور در منزل شهید «رستم مهربان آذرباد»، پیام‌آور رحمت و کرامت رضوی شدند.

دیدار کاروان زیر سایه خورشید با خانواده شهید زرتشتی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، گروهی از سفیران آستان نورانی هشتمین امام شیعیان، با حضور در منزل شهید «رستم مهربان آذرباد»، پیام‌آور رحمت و کرامت رضوی شدند.

خادمان بارگاه ملکوتی امام الرئوف، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در ادامه دیدار با اقشار مختلف مردمی، امروز با حضور در منزل تنها شهید زرتشتی یزد، شهید «رستم مهربان آذرباد»، از والدین و خانواده این شهید عزیز دلجویی کردند.

خدام آستان قدس رضوی در این دیدار یک ساعته با خانواده شهید والامقام، از صبر و استقامت والدین شهید تجلیل کردند.

پدر شهید آذرباد، با بیان خاطراتی از سفرهای خود به مشهدالرضا و زیارت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت ثابت کرد، عشق ارادت به ساحت این امام رئوف تنها مختص شیعیان نیست و پیروان سایر ادیان نیز به حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) ارادت دارند.

جشنواره زیر سایه خورشید، امسال با شعار «جمع‌مان جمع است زیر پرچمت» با محوریت وحدت و یکپارچگی آحاد مردم، فعالیت می‌کند و در این راستا خدام نمایندگان سلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با اقشار مختلف مردمی از هر دین و مذهب و قومیتی دیدار خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha