شمیم رضوی در مراکز درمانی یزد پیچید
کد خبر: 4143319
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

شمیم رضوی در مراکز درمانی یزد پیچید

همزمان با دهه مبارک کرامت، شمیم رضوی در بیمارستان شهید رهنمون، بیمارستان شهید صدوقی و مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد پیچید.

شمیم رضوی در مراکز درمانی یزد پیچیدبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با دهه مبارک کرامت، شمیم رضوی در بیمارستان شهید رهنمون، بیمارستان شهید صدوقی و مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد پیچید.

خادمان مولای عشق و مهربانی در قالب کاروان زیر سایه خورشید به همراه پرچم متبرک آستان قدس، در مراکز درمانی حضور پیدا کردند و با همراه داشتن پرچم گنبد طلایی امام رضا(ع) معنویت و برکت را برای بیماران این مراکز درمانی سوغات آوردند.

پرچم گردانی خادمان رضوی، فضایی را فراهم می‌کند تا افرادی که نمی‌توانند به زیارت حضرت بروند با زیارت پرچم متبرک، از راه دور محضر مولای عشق و مهربانی سلام دهند و زائر پیشوای هشتم شوند.

در این مراسم‌ها که با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا (ع) و مداحی خادمان و مبلغان حرم مطهر همراه بود، سوغات متبرک در بین بیماران توزیع شد.

یادآور می‌شود کاروان‌های زیر سایه خورشید با هدف ترویج فرهنگ و معارف رضوی در دهه کرامت به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند و تا میلاد امام رضا (ع) میهمان مردم استان یزد هستند.

انتهای پیام
captcha