چهاردهمین جشنواره «زیر سایه خورشید» در تفت آغاز به‌کار کرد
کد خبر: 4143321
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

چهاردهمین جشنواره «زیر سایه خورشید» در تفت آغاز به‌کار کرد

چهاردهمین جشنواره «زیر سایه خورشید» شهرستان تفت در مراسمی با حضور تعدادی از خدام آستان مقدس ثامن‌الحجج(ع) آغاز به‌کار کرد.

آغاز چهاردهمین جشنواره «زیر سایه خورشید» در تفتبه گزارش ایکنا از یزد، چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید شهرستان تفت، امروز، سوم خردادماه در مراسمی با حضور تعدادی از خدام آستان مقدس ثامن‌الحجج(ع)، آغاز به کار کرد.

خادمان جشنواره زیر سایه خورشید شهرستان تفت، در محفلی صمیمی با عنوان «اذن ورود» حضور به هم رساندند تا برای خادمی و نوکری ساحت قدس رضوی با حضور نمایندگان حضرتش، اذن ورود بگیرند.

چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید شهرستان تفت در ایام دهه کرامت و همزمان با سراسر کشور با حضور گروهی از سفیران امام رضا(ع) در این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن پاک‌طینت، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تفت و مسئول هیئت مکتب‌الشهدا در این مراسم، ضمن خیرمقدم به سفیران حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، در سخنانی از برنامه‌های پیش‌بینی شده کاروان زیر سایه خورشید در تفت و روستاهای تابع این شهرستان گفت.

وی ادامه داد: حضور خادمان امام رضا(ع) که حامل پرچم متبرک حرم رضوی هستند، فرصتی است تا روح معنویت و امید در میان مردم و جامعه تزریق شود.

پاک‌طینت جشنواره‌های زیر سایه خورشید را یک جریان بی‌نظیر مردمی دانست و عنوان کرد: چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید تفت، در 9 منطقه و روستای این شهرستان برگزار خواهد شد و در هر منطقه‌ای از شهرستان، مجموعه‌های مردمی به صورت مستقل جشنواره زیر سایه خورشید را اجرا می‌کنند که 9 منطقه شامل شهر تفت، اسلامیه، نصرآباد، دهشیر، کهدوئیه، رشکوئیه، بخش گاریزات، بخش نیر و فیض‌آباد در طول دهه کرامت شاهد این جریان مردمی خواهند بود.

انتهای پیام
captcha