جهاد و مقاومت در فلسطین نابودشدنی نیست
کد خبر: 4202186
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
حسن شمشادی:

جهاد و مقاومت در فلسطین نابودشدنی نیست

دبیرکل سابق اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه با تأکید بر اینکه مطمئناً رژیم صهیونیستی به هدف خود که نابودی جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی است، هیچگاه نمی‌رسد، اظهار کرد: به هیچ وجه من الوجوه مقاومت فلسطین نابودشدنی نیست.

حسن شمشادی، دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه

حسن شمشادی، دبیرکل سابق اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه در گفت‌وگو با ایکنا درباره دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه و مناطق مختلف فلسطین اشغالی و نسل‌کشی فلسطینی‌ها، گفت: طبیعتاً با تمام تلفاتی که فلسطینی‌ها در دور جدید حمله‌های زمینی و هوایی و یورش‌های وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و غیرنظامی، می‌دهند، اقدامات و ایستادگی گروه‌های مقاومت همچنان ادامه دارد و باز هم ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه مطمئناً رژیم صهیونیستی به هدف خود که نابودی مقاومت در فلسطین اشغالی است، هیچگاه دست پیدا نمی‌کند، افزود: به هیچ وجه من‌الوجوه مقاومت در فلسطین نابود نخواهد شد.


بیشتر بخوانید:


شمشادی با بیان روند تشدید اقدمات نظامی امنیتی اسرائیل علیه مقاومت، تصریح کرد: ممکن است رژیم صهیونیستی با تمام عِدّه و عُدّه و تجهیزاتی که دارند، بتوانند به زعم خود بخشی از توان مقاومت را نابود کنند اما روحیه مقاومت در بین نوجوانان، جوانان و گروه‌ و جبهه مقاومت همچنان استمرار و ادامه دارد.

دبیرکل سابق اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه در پایان تأکید کرد: رژیم صهیونیستی بداند، سرزمین‌های اشغالی همچنان نا‌امن خواهد بود حتی ناامن‌تر از شرایط قبل از هفت اکتبر و عملیات طوفان‌الاقصی.

انتهای پیام
captcha