فروپاشی ادعاهای حقوق بشری غرب با حمایت مطلق آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی + صوت
کد خبر: 4201941
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
حجت‌الاسلام اختری تأکید کرد:

فروپاشی ادعاهای حقوق بشری غرب با حمایت مطلق آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی + صوت

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه جنایات و وحشی‌گری‌های رژیم اشغالگر قدس و صهیونیست‌ها به پشتیبانی آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای غربی وجهه حق به‌جانب آنها را به طور کامل در دنیا تباه کرد، گفت: این موضوع دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری غرب را کاملا آشکار کرد و در روشن کردن افکار عمومی در جهان بسیار تأثیرگذار بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری، مشاور رئیس‌جمهور و رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری، مشاور رئیس‌جمهور و رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در پاسخ به این سؤال که غزه تا چه میزان ماهیت ضدبشری اسرائیل و آمریکا را افشا کرد، گفت: حقیقت این است که جنایات و وحشی‌گری‌های رژیم اشغالگر قدس و صهیونیست‌ها به پشتیبانی آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای غربی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به طور کامل آن وجهه حق به جانب گرفتن آمریکا و اروپایی‌ها را به طور کامل سیاه کرد و آنها در دنیا بهتر از گذشته شناخته شدند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌هایی که از دموکراسی و حمایت از حقوق بشر دم می‌‌زنند در این حوادث و با حمایت از این فجایع نشان دادند که تمام ادعاهای آنها یکسری فعالیت‌های تبلیغاتی است که برای منافع خود انجام می‌دهند و این موضوع کاملا توانست وجهه به ظاهر انسانی کشورهای اروپایی، غربی و به ویژه آمریکا را در دنیا مفتضح کند و این در روشن کردن افکار عمومی بسیار تأثیرگذار بود.


بیشتر بخوانید:


طرفداری اکثریت مردم اروپا و آمریکا از فلسطینی‌ها

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری اضافه کرد: قطعا اگر اکنون نظرسنجی انجام شود، خواهیم دید که اکثریت مردم اروپا و آمریکا، طرفدار فلسطینی‌ها و مخالف وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی هستند.

وی با تأکید بر اینکه این گونه اقدامات به طور کامل، افکار عمومی را تغییر داده و جهت‌گیری‌های آنان را از نظر سیاسی و حقوقی به طور کامل متحول کرده است، تصریح کرد: حتی شاهد اختلافاتی در هیئت حاکمه اسرائیل هستیم که رژیم اشغالگر قدس را در سطح جهانی مفتضح و بی‌اعتبار کرده است.

کد

اختلافات هیئت حاکمه آمریکا درباره حمایت از جنایات اسرائیل

حجت‌الاسلام اختری با اشاره به اختلافاتی که بین هیئت حاکمه و برخی سناتورهای آمریکایی درباره حمایت از جنایات اسرائیل به وجود آمده است، گفت: این مسائل حکایت از آن دارد که اعتراضات جهانی در روشن کردن جنایات‌ و وحشی‌گری‌های رژیم اشغالگر قدس مؤثر بوده است.

وی با بیان اینکه برخی می‌خواهند آغاز جنایات رژیم صهیونیستی را به هفت اکتبر و عملیات طوفا‌ن‌الاقصی محدود کنند، بیان کرد: اسرائیل در طول این 75 سال و به ویژه از ابتدای سال میلادی گذشته، این جنایات‌ را انجام می‌داده است که اوج این جنایات در ماه مبارک رمضان سال گذشته بود؛ جنایاتی که در مسجد‌الاقصی انجام شد و مردم مسلمان را از نمازخواندن در مسجد بازداشتند و مسجد را نجس کردند و کشتار جنایات زیادی پیش از طوفا‌ن‌الاقصی انجام دادند.

ادامه‌دار بودن جنایات اسرائیل در طول تاریخ 

مشاور رئیس‌جمهور و رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه قتل‌عام کودکان و زنان بی‌دفاع در غزه نمونه‌ای از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: جنایات اسرائیل در طول تاریخ ننگ بار این رژیم  ادامه داشته است و در سال گذشته میلادی افزایش پیدا کرده بود.

وی در پایان با اشاره به درماندگی رژیم صهیونیستی در طوفان‌ الاقصی، تصریح کرد: طوفان‌الاقصی شکست تاریخی برای رژیم نامشروع صهیونیستی است که افسانه شکست‌ناپذیری و برتری اسرائیل را درهم شکست و رژیم صهیونیستی نیروهای بسیاری را طی عملیات طوفان‌الاقصی از دست داد و به دلیل این شکست، ارتش اسرائیل از هم پاشید و از این جهت به این‌گونه وحشی‌گری‌ها دست می‌زند.

گفت‌وگو از سمیرا انصاری  

انتهای پیام
captcha