اجرای ویژه‌برنامه‌ «گوهرهای فاطمی» در منطقه سوم دریایی نبوت کنارک
کد خبر: 4154320
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳

اجرای ویژه‌برنامه‌ «گوهرهای فاطمی» در منطقه سوم دریایی نبوت کنارک

همزمان با هفته عفاف و حجاب، برنامه‌های فرهنگی در منطقه سوم دریایی نبوت کنارک درحال برگزاری است.

عفاف و حجاب

به گزارش ایکنا، همزمان با هفته عفاف و حجاب، برنامه‌هایی از سوی واحد امر به معروف و نهی از منکر، پایگاه مقاومت بسیج شهید میرحسینی، پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) با همکاری اداره قرآن، عترت و نماز منطقه سوم دریایی نبوت کنارک درحال برگزاری است.

این برنامه‌ها شامل برپایی کارگاه‌های آموزشی رایحه نجابت و عفاف و حجاب از منظر قرآن و در سیره اهل‌بیت(ع)، کرسی‌ها آزاداندیشی با موضوع راه‌های رسیدن به عفاف، راهکارهای حفظ و ترویج آن، بررسی علل کمرنگ شدن آن در جامعه، جشنواره و مسابقات حضوری و مجازی، میز خدمت(دوخت چادر رایگان) و میز مشاوره به صورت رایگان ویژه کارکنان و خانواده‌ها است.

از دیگر بخش‌های این برنامه تکریم و تجلیل از برگزیدگان و الگوهای عرصه عفاف و حجاب، چهارشنبه، 21 تیرماه، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ولیعصر(ع) منطقه سوم دریایی اشاره کرد.

همچنین مسابقه عکاسی «عروسک قشنگ من» با محوریت دوخت چادر و روسری برای عروسک و مزین کردن به حجاب و عکس گرفتن در کنار فرزند خردسال، ویژه دختران 5 تا 10 سال برپا می‌شود، والدین علاقه‌مند به حضور فرزندانشان در این مسابقه می‌توانند، آثار خود را از طریق ایتا و سروش به شماره 09371235199 ارسال کنند.

همچنین برنامه‌های این هفته، برگزاری مسابقه کتابخوانی براساس کتاب حجاب، نوشته استاد شهید مطهری ویژه کارکنان پایور و همسران است. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha