برگزاری مسابقه نقاشی «جلوه‌های حجاب برتر» در خرمشهر
کد خبر: 3515412
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

برگزاری مسابقه نقاشی «جلوه‌های حجاب برتر» در خرمشهر

گروه اجتماعی: مسابقه‌ی نقاشی «جلوه‌های حجاب برتر» را برای کودکان و نوجوانان در خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از خوزستان، حمیده عدنانی مسئول کانون شماره 4 خرمشهر گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب، مربیان کانون با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مسابقه‌ی نقاشی «جلوه‌های حجاب برتر» را برای کودکان و نوجوانان عضو کانون شماره 4 خرمشهر اجرا کردند.

وی افزود: در این مسابقه کودکان و نوجوانان شرکت کننده لباس‌هایی را با هدف اقتصاد مقاومتی و تولید و مصرف داخلی طراحی کردند که بهترین حجاب و پوشش را داشته باشند.

عدنانی با اشاره به این‌که در ابتدای این مسابقه واقعه شهدا مسجد گوهرشاد و علت نام‌گذاری هفته عفاف و حجاب در قالب قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان توضیح داده شد اظهار داشت: در این برنامه همچنین کتاب «فاطمه الگوی حیات زیبا» برای بچه‌ها معرفی شد.

عدنانی یادآور شد: در این هفته همچنین مربیان کانون با برپایی کارگاه پژوهشی کودکان و نوجوانان را به تحقیق پیرامون حجاب در ادیان مختلف تشویق کردند که با استقبال خوب بچه‌ها روبرو شد.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 58 مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.

مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

captcha