اختتامیه جشنواره خانه‌های قرآنی در منطقه نبوت برگزار شد + عکس
کد خبر: 4138088
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

اختتامیه جشنواره خانه‌های قرآنی در منطقه نبوت برگزار شد + عکس

مراسم اختتامیه جشنواره خانه‌های قرآن، شامگاه گذشته، 12 اردیبهشت‌ماه در منطقه سوم دریایی نبوت برگزار شد.

اختتامیه جشنواره خانه‌های قرآنی در منطقه نبوتناوسروان الهیات سعید ملایی، مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: آیین اختتامیه نخستین جشنواره خانه‌های قرآنی‌ و برنامه‌های رمضانی این منطقه شامگاه گذشته، 12 اردیبهشت‌ماه در سطح منطقه سوم دریایی نبوت کنارک برگزار شد.

وی افزود: جشنواره خانه‌های قرآنی با ابلاغ از سوی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش و همچنین مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نداجا و منطقه سوم با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های فرمانده منطقه در سطوح و مقاطع مختلف سنی طی بازه زمانی نیمه شعبان تا رمضان در بستر فضای مجازی و حقیقی برپا شد.

ملایی اضافه کرد: این جشنواره با محوریت سبک زندگی قرآنی با دو کتاب دلبری دلبران ویژه مقطع کارکنان پایور متاهل و همسران و دل به دل راه دارد، ویژه مقطع کارکنان پایور مجرد و فرزندان بالای ۱۸سال از طریق سامانه پرسال و تولید محتوا در زمینه آموزش قرآن، برگزاری جلسات خانگی قرآن، طراحی پوستر، ساخت کلیپ و تیزر، آذین‌بندی خانه‌ قرآنی، نقاشی و... برگزار شد.

وی تصریح کرد: اختتامیه اولین جشنواره خانه‌های قرآنی‌ و برنامه‌های ماه مبارک رمضان در جوار شهید گمنام شهرک شهید مولایی برگزار شد که طی آن از فعالان و منتخبان جشنواره در مقاطع مختلف سنی با قرعه‌کشی دو دستگاه دوچرخه، دو دستگاه اسکوتر و هدایای نقدی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha