جمهوری اسلامی پایگاه پیشرو در حمایت از فلسطین است
کد خبر: 4187745
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
نماینده جهاد اسلامی در ایران:

جمهوری اسلامی پایگاه پیشرو در حمایت از فلسطین است

ناصر ابوشریف با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا حمایت تمام عیار می‌شود و مردم فلسطین از سوی ایران، لبنان و یمن حمایت می‌شوند، گفت: جمهوری اسلامی همواره پایگاه پیشرو اسلامی در حمایت از مردم فلسطین است.

ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی در ایران

به گزارش ایکنا از البرز، ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی در ایران، امروز، 22 آذرماه در سخنرانی مراسم راهپیمایی حمایت از مردم غزه در شهرستان فردیس با اشاره به اینکه نبرد طوفان‌ الاقصی یک نبرد واحد برای امت اسلامی بوده و این معرکه حقیقی بین کفر و اسلام است، اظهار کرد: غزه در یک نبرد جهانی قرار دارد و علی‌رغم تمام رنج‌هایی که مردم غزه در حال تحمل هستند، ما پیروز میدان خواهیم شد و این وعده الهی است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا حمایت تمام عیار می‌شود و مردم فلسطین از سوی ایران، لبنان و یمن حمایت می‌شوند، گفت: جمهوری اسلامی همواره پایگاه پیشرو اسلامی در حمایت از مردم فلسطین بوده است.

این مسئول تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب ایران از همان روز اول اعلام کردند که عملیات طوفان الاقصی یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام بوده است، ایشان همیشه از آرمان فلسطین حمایت کردند که مایع مباهات است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران با اعلام اینکه اسرائیل تاکنون معادل پنج بمب اتم هیروشیما بر سر مردم غزه بمب ریخته است، بیان کرد: در سال ۱۹۶۸ ارتش‌های کشورهای در عربی تنها شش روز مقابل اسرائیل دوام آوردند، ولی مردم غزه ۶۶ روزه است که مقابل اسرائیل ایستاده‌اند.

وی توضیح داد: هزینه ۶۶ روز جنگ برای اسرائیل در غزه ۵۰ میلیارد دلار بوده است، که بخشی از این عدد مربوط به خسارات اقتصادی جنگ در غزه به اسرائیل است.

ابوشریف گفت: طوفان الاقصی تأثیرات بسیاری بر اقتصاد رژیم صهیونسیتی گذاشته و اقتصاد این رژیم غاصب را مختل کرده  است، لذا از دولت‌های مسلمان انتظار داریم به رابطه اقتصادی خود با رژیم صهیونسیتی پایان دهند. 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰۰ سرباز اسرائیلی در غزه کشته و پنج هزار نفر زخمی شده‌اند، بیان کرد: پژواک و پیامدهای این فاجعه حتی امنیت آمریکا را تحت‌تأثیر قرار داده و البته این را می‌توان یک مزیت دانست چون اعتراضات مردمی در مقیاس وسیع علیه آمریکا در جهان و خود این کشور در جریان است.

خبرنگار: الناز دادمهر

انتهای پیام
captcha