آغاز رقابت قاریان سی‌وهفتمین مسابقات قرآن/ تلاوت فینالیست‌های سابق
کد خبر: 2899165
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

آغاز رقابت قاریان سی‌وهفتمین مسابقات قرآن/ تلاوت فینالیست‌های سابق

گروه فعالیت های قرآنی: در اولین روز سی و هفتمین مسابقات سراسری قرآن شرکت‌کنندگان در رشته ترتیل و قرائت رقابت خود را برگزار کردند که از نکات جالب توجه این روز می‌توان به رقابت دو نفر از فینالیست‌های دوره گذشته این مسابقات در روز اول اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به تبریز، در اولین روز سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که روز گذشته ششم اسفندماه آغاز شد، بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه در صبح این روز از ساعت 15 رقابت‌ها در رشته ترتیل با حضور 30 شرکت‌کننده آغاز شد.
در این روز که رقابت‌های آن از بعد از ظهر آغاز شده بود، به ترتیب مهدی حیدرپناه از آذربایجان شرقی، پیمان عباسی از البرز، علی ابراهیمی از گیلان، سیدحجت ترحمی از خراسان رضوی، عبدالامام حمادی از خوزستان، محمد منصوری از گلستان، محمدمهدی انگالیان از بوشهر، مهدی کشاورز از فارس، سیدرضا حسینی از زنجان، محمد ربیعی‌پورسلیمی از قم، سجاد شاهرخی از کرمان و سیدصادق کاظمی از قم رقابت خود را برگزار کردند.
همچنین در ادامه این مسابقات به ترتیب محسن سکندری‌مقدم از خراسان جنوبی، امیر عباس‌زاده از ایلام، وحید محمدپور از اردبیل، احسان شریفیان از خراسان رضوی، محمدحسن محمدزاده از یزد، علی صالح‌المؤمنین از گلستان، علیرضا روزبهانی از لرستان، محمد محمدی از آذربایجان غربی، حیدر چینی‌ساز از قم، داوود تقیانی از البرز، رحیم شریفی از خوزستان، محمدعلی ربانی از خراسان رضوی، مصطفی اکبری مقدم از آذربایجان شرقی، احمد رحیمی‌فر از مازندران، محمدحسین توفیق‌زاده از فارس، بهزاد صادق‌زاده از اردبیل و سیدسجاد اشرفی از مازندران براساس نوبت قرعه اجرای  خود را انجام دادند.
همچنین از بعدازظهر روز ششم در رشته قرائت تحقیق نیز شرکت‌کنندگان در رشته قرائت تحقیق رقابت خود را برگزار کردند. در اولین روز این مسابقات چهره‌های برتری همچون حامد ولیزاده، حمیدرضا ثابت، محمد کرمانی و مجید زینلی که برخی از آنها سال گذشته جزء فینالیست‌ها بودند به تلاوت پرداختند.
بر اساس این گزارش در این بخش به ترتیب فؤاد مولودی از کردستان، حسین رفیعی از گیلان، علیرضا عتیق‌زاده از زنجان، محمد آشوری لرستان، سیدمحمد کرمانی از تهران، رضا بهرامی از همدان، امیر لعل‌اول از خراسان رضوی، مسعود امامی از ایلام، محمدرضا محمدی از خراسان شمالی، حامد خدابخش از گلستان و عباس مسعودی از چهارمحال و بختیاری آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند.
همچنین در ادامه آن نیز مصطفی حسینی از قزوین، بابک ولیزاده از آذربایجان غربی، مجید جدیدی از مرکزی، محسن سفیدیان از سمنان، سجاد علیپور از آذربایجان غربی، حامد ولیزاده از آذربایجان غربی، حمیدرضا ثابت از اصفهان، رضا نجیبی از فارس، مجید زینلی از اصفهان، علیرضا بایرامی از اردبیل، حسین دستجردی از یزد، نماینده نیروهای مسلح، محمدرضا تقیانی از البرز و رسول تمجید از اردبیل رقابت خود را برگزار کردند.
این مسابقات هم اکنون در روز دوم خود و در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم در مصلای اعظم تبریز در حال برگزاری است.

مطالب مرتبط
captcha