بیانیه «نجباء» عراق درباره تداوم عملیات مقاومت
کد خبر: 4197468
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

بیانیه «نجباء» عراق درباره تداوم عملیات مقاومت

شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق با صدور بیانیه‌ای بر ضرورت تداوم عملیات مقاومت علیه مواضع رژیم صهیونیستی و آمریکا تأکید کرد.

به گزارش ایکنا؛ دبیرکل جنبش نجباء عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ماشین جنگ روانی آمریکا هرگز مقاومت عراق را دچار هراس نخواهد کرد و عملیات ضداشغالگران تا خروج آن‌ها از عراق و توقف تجاوز به غزه ادامه خواهد یافت.

شیخ اکرم الکعبی در این بیانیه ضمن اعلام حمایت از تصمیم گردان‌های حزب‌الله برای تعلیق موقت عملیات نظامی علیه اشغالگران آمریکایی، بر ادامه مقابله با اشغالگران تا خروج آن‌ها از عراق و توقف تجاوز به غزه تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است: ما بارها تأکید و تکرار کرده‌ایم که تصمیم ما برای مقابله با اشغالگران صرفاً عراقی است و تا محقق ساختن دو هدف هرگز از ادامه مسیر خود باز نخواهیم ایستاد: نخست توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و دوم خروج اشغالگران آمریکایی از عراق.

در ادامه این بیانیه تأکید شد: در خصوص تصمیم برداران‌مان در گردان‌های حزب الله که همرزمان ما در جهاد، جان‌فشانی، مبارزه و مسیر مقاومت هستند، باید اعلام کنم که پس از رایزنی با برادر عزیز و فرمانده مجاهد «ابوحسین الحمیداوی» و روشن شدن علت‌ها و حکمت اتخاذ این تصمیم، ما به این تصمیم احترام می‌گذاریم و فداکاری او را در این شرایط گرانقدر می‌دانیم. در آینده مشخص خواهد شد که این تصمیم با شجاعت و از خودگذشتگی اتخاذ شده است. ما به انتظار بازگشت مبارک و قریب‌الوقوع برادران ظفرمند گردان‌های حزب الله و رفع تعلیق عملیات ضد اشغالگران به محض رفع موانع و فراهم‌ شدن شرایط هستیم.

شیخ اکرم الکعبی در پایان پیام خود تصریح کرد: ماشین جنگ روانی آمریکا که همچنان به تهدید و ارعاب متوسل می‌شود، هرگز باعث هراس و عقب‌نشینی ما از مواضع خود نمی‌شود و هر گونه حمله به ما با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد. بار دیگر تأکید می‌کنیم مقاومت اسلامی عراق با تمام گروه‌های زیر مجموعه آن بر تصمیم خود تا تحقق همه اهداف پایدار است و خداوند یاریگر مٰؤمنان است.

انتهای پیام
captcha