تحقق «ما می‌توانیم» سرلوحه فعالیت جهادگران جهاددانشگاهی است
کد خبر: 4187615
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۳
رئیس جهاددانشگاهی:

تحقق «ما می‌توانیم» سرلوحه فعالیت جهادگران جهاددانشگاهی است

مسلمی نائینی با بیان اینکه تحقق «ما می‌توانیم» و خودکفایی، سرلوحه و الگوی فعالیت جهادگران جهاددانشگاهی است، گفت: با این روش تاکنون کار‌های بزرگی توسط این نهاد انجام شده است. 

حسن مسلمی نائینی، رییس جهاددانشگاهیبه گزارش ایکنا از قم، حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری قم که شامگاه ۲۱ آذرماه در استانداری قم انجام شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از جهاددانشگاهی به‌عنوان رویش و ستون‌های علمی کشور یاد می‌کنند؛ همان‌طور که ایشان فرموده‌اند این نهال اوایل انقلاب اکنون به یک درخت تنومند تبدیل شده است. در چنین شرایطی، ما وظیفه داریم که این نهاد انقلابی را راهبری کنیم و فرهنگ جهادی را در جامعه گسترش دهیم. 

وی با بیان اینکه تحقق «ما می‌توانیم» و خودکفایی، الگوی فعالیت جهادگران جهاددانشگاهی است و این نهاد انقلابی هرگاه کاری بر زمین مانده باشد به آن کار ورود می‌کند، ادامه داد: با این روش تاکنون کار‌های بزرگی توسط این نهاد انجام شده است. 

رئیس جهاددانشگاهی با بیان اینکه امروز دستاورد‌های پژوهشگاه رویان که زنده‌یاد کاظمی آشتیانی آن‌را بنا نهاد در جهان باعث غرور و افتخار کشورمان شده است، افزود: در کنار اقدامات ارزشمند این نهاد در حوزه پزشکی، در حوزه‌های فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم انسانی نیز خدمات ارزشمندی از جهاددانشگاهی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز ذخایر ژنتیک جهاددانشگاهی، پژوهشگاه علوم انسانی و ابن‌سینا، پژوهشکده‌های گیاهان دارویی، سرطان معتمد و سایر مراکز گفت: در سیاست‌های جدید این نهاد تعامل با بخش خصوصی را در اولویت قرار داده‌ایم. 

مسلمی نائینی با اشاره به تولید مته و دکل‌های حفاری نفت و فرستنده‌های رادیویی بیان کرد: در حوزه فرهنگی نیز مرکز افکارسنجی ایسپا و خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا فعالیت دارند. همچنین سکونتگاه‌های غیررسمی و توسعه اجتماعی استان‌ها توسط جهاددانشگاهی مورد بررسی قرار گرفته و نتایج آن برای تصمیم‌گیری در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: در رسانه‌های جهاددانشگاهی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم برای مشارکت در انتخابات، به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

یادآور می‌شود، همزمان با سفر رئیس جهاددانشگاهی به استان قم، گردهمایی رؤسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی، 22 و 23 آذرماه، در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha