1800 یادواره شهدا در لرستان برگزار شد
کد خبر: 4175961
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
در قالب برنامه‌های کنگره ملی شهدا

1800 یادواره شهدا در لرستان برگزار شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان در آبان‌ماه امسال خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون پنج اجلاسیه شهدا، یک‌ هزار و 806 یادواره شهید در قالب «آبروی محله»، حوزه‌ای، پایگاه، شهرستانی و قشری در استان برگزار شده است.

نشست خبری معاون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اصحاب رسانهبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، محمد محمودوند، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز، 25 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان که در استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه لرستان در آبان‌ماه امسال شاهد برگزاری کنگره ملی شهدا خواهد بود، گفت: در راستای برگزاری کنگره شهدای لرستان 150 جلسه اندیشه‌ورز، 314 عنوان برنامه همچنین 43 هزار و 336 اقدام انجام شد که تمامی این برنامه‌ها در ۱۴ حوزه فعالیت است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه در طول سه سال گذشته بیش از 450 جلسه در راستای این مهم برگزار که برخی برنامه‌ها اجرایی شده و برخی دیگر با تحقق بیش از 80 درصد تا چند روز آینده به اتمام می‌رسد، اضافه کرد: کنگره شهدای لرستان ششم آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود و تاکنون پنج اجلاسیه، همچنین یک‌ هزار و 806 یادواره شهید در قالب «آبروی محله»، حوزه‌ای، پایگاه، شهرستانی و قشری در این راستا برگزار شد.

وی با اشاره به چاپ 113 کتاب با عنوان‌های مختلف در این راستا گفت: دو جشنواره تولید محتوای دیجیتال، 20 قسمت پویانمایی، 15 پویش مجازی، پخش 40 مستند حوزه دفاع مقدس در صداوسیما و ساخت یک فیلم سینمایی فاخر از دیگر اقدامات ذیل کنگره شهدای لرستان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: ساخت و نصب 54 سرویس و المان و 58 یادمان در حوزه اقدامات فرهنگی هنری همچنین انتشار چهار هزار و 600 عکس رزمندگان، سرپرستی شش هزار و 555 کودک یتیم و آزادی شش هزار و 565 زندانی از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

محمودوند همچنین با اشاره به اینکه مهمترین و بزرگ‌ترین ابزار جنگ ترکیبی، خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند، اضافه کرد: جهان در آستانه تمدن است، فلسطین و گروه مقاومت حماس در مقابل ظلم همیشگی رژیم صهیونسیتی ایستادگی می‌کنند و تاکنون بیش از دو هزار و 800 شهید تقدیم شده است.

انتهای پیام
captcha