اهدای 10 هزار نسخه قرآن به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب مسقط
کد خبر: 4203248
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

اهدای 10 هزار نسخه قرآن به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب مسقط

وزارت امور دینی، دعوت و ارشاد اسلامی عربستان، 10 هزار نسخه قرآن کریم را به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط در عمان، اهدا کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج، وزارت امور اسلامی، دعوت و ارشاد عربستان، 10 هزار نسخه قرآن کریم را به بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط در عمان، اهدا کرد.

این نسخ قرآن کریم در قطع‌های مختلف از سوی مجمع چاپ و نشر قرآن ملک فهد تهیه شده است.

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط از 21 فوریه تا 2 مارس (دوم تا 12 اسفند) در مسقط، پایتخت عمان برگزار شد.

غرفه وزارت امور اسلامی، دعوت و ارشاد عربستان به ویژه بخش مرتبط با مجمع چاپ و نشر قرآن با حضور گسترده بازدیدکنندگان از نمایشگاه مواجه شد.

این بخش شامل نمایش مجموعه‌ای از نسخه‌های قرآن و ترجمه‌های آن به بیش از 77 زبان بین‌المللی و مراحل چاپ قرآن و همچنین خدمات مرتبط به چاپ و توزیع کلام‌الله مجید در کشورهای اسلامی مختلف می‌شود.

در این بخش همچنین اپلیکیشن‌های مختلف اسلامی و ویژه حج از جمله اپلیکیشن «آموزش مناسک حج و عمره با استفاده از واقعیت مجازی» که به نمایش و آموزش سه‌بعدی تمام مناسک حج و عمره اختصاص دارد و همچنین اپلیکیشن نمایش نسخه‌های خطی مکه مکرمه نیز عرضه شد.

شرکت در این نمایشگاه، از جانب مسئولان وزارت امور اسلامی ارشاد و دعوت عربستان بخشی از تلاش‌های تبلیغی و آگاهی‌بخش با استفاده از تمام ابزارها و فناوری‌های روز به منظور خدمت به اسلام و قرآن توصیف شده است.

انتهای پیام
captcha