نصب دوربین‌های مداربسته در دیوار غربی مسجد الاقصی
کد خبر: 4202143
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

نصب دوربین‌های مداربسته در دیوار غربی مسجد الاقصی

نیروهای اشغالگر صهیونیست در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود علیه مسجد الاقصی بر روی دیوار غربی این مسجد چند دوربین‌ مداربسته نصب کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره نت، نیروهای اشغالگر صهیونیست 3 ستون سیمانی بر روی دیوار غربی مسجد ایجاد و برج‌های دیده‌بانی را بر فراز آن نصب کردند.

یکشنبه گذشته، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، با صدور فرمانی ورود فلسطینیان از سرزمین‌های 1948 و قدس اشغالی را به مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان محدود کرد.

در واکنش به این اقدام،‌ اسامه حمدان، رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز در سخنانی گفته بود: اقدامات صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی تشدید جنگ مذهبی علیه مقدسات ماست و اشغالگران هر نقشه‌ای که اجرا کنند، هیچگاه بر مسجدالاقصی سیطره یا حاکمیتی نخواهند داشت.

این تجاوزات علیه مسجد الاقصی و اهالی بیت‌المقدس در حالی صورت می‌گیرد که ارتش اشغالگر صهیونیست از هفتم اکتبر گذشته (15 مهر) با حمایت آمریکا و اروپا تجاوزات خود به نوار غزه را تشدید کرده و هواپیماهای این رژیم بیمارستان‌ها و منازل غیرنظامیان فلسطینی را بمباران کنند و خانه‌ها را بر سر ساکنانشان تخریب کرده و از ورود آب، غذا، دارو و سوخت نیز جلوگیری می‌کنند.

بنا به اعلام نهادهای بین‌المللی وابسته به سازمان ملل، تجاوزات مستمر صهیونیست‌ها به غزه تا کنون به شهادت 29 هزار و 692 شهید و مجروح شدن 69 هزار و 879 تن دیگر و آوارگی بیش از 85 درصد (حدود 1.9 میلیون نفر) از جمعیت نوار غزه منجر شده است.

انتهای پیام
captcha