مسئله غزه همچنان اولویت اول جهان اسلام است
کد خبر: 4196020
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

مسئله غزه همچنان اولویت اول جهان اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر اینکه مسئله غزه باید همچنان اولویت اول جهان اسلام باشد، گفت: باید این مسئله با جدیت پیگیری شود و رصد کردن آن و کمک کردن به مردم غزه در اولویت قرار گیرد.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز، ششم بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اهمیت 15 رجب، اظهار کرد: در این روز خواندن دعای ا‌م‌داود سفارش شده است و باید بسیار دعا کنید.

وی خطاب به جوانانی که در مراسم معنوی اعتکاف در جای‌جای استان شرکت دارند، گفت: مردم غزه به دعای شما احتیاج دارند و نابودی صهیونیست‌ها به دعای شما محقق خواهد شد و رشد انقلاب را در پی خواهد داشت.  

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری افزود: در این روزها قرارداد مصر و اسرائیل را داریم که برای برخی مسلمانان خوارکننده است، کشور‌های اسلامی که در عرصه دفاع از مردم غزه خوب نقش ایفا نکردند باید حواس خودشان را جمع کنند که آبروی اسلام را خدشه‌دار نکنند.

نکونام با تأکید بر اینکه مسئله غزه باید همچنان اولویت اول جهان اسلام باشد، گفت: باید این مسئله با جدیت پیگیری شود و رصد کردن آن و کمک کردن به مردم غزه در اولویت قرار گیرد. 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت دهه فجر و اینکه این مناسبت ملی باید از زوایای مختلف مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: نمی‌خواهیم به دستاوردهای مادی انقلاب اسلامی اشاره کنیم، آنچه در چند سال اخیر انجام شده روشن است اما نکته‌ای که کمتر مورد توجه قرار گرفته ابعاد معنوی انقلاب و امداد‌های الهی و عنایت‌های الهی می‌باشد که پشتوانه انقلاب به شمار می‌رود. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به عنایت الهی به انقلاب اسلامی، اضافه کرد: شما مردم در برابر شاه خائن ایستادید و خداوند یاری رسان شما بوده و تنها خداوند یاری دهنده نصرت‌کنندگان دین و انقلاب است. دشمنان با هدف نابودی انقلاب به کشور حمله کردند اما شما ایستادید و مقاومت کردید خداوند هم شما را یاری کرد. 

وی با اشاره به ترورهای متعدد در طول عمر انقلاب، گفت: هر چه آنها بیشتر جنایت کردند مردم مقاوم‌تر شدند و اکنون ترویست‌های مزدور در همه جا، بیگانه هستند. همه این پیروزی‌ها نصرت پرورگار است که آن‌همه فتنه را ناکام گذاشتند آنها می‌خواستند با فتنه کشور را ذلیل و با تحریم شما را نابود کنند اما شما پیروز شدید و تحریم‌ها در حال خنثی شدن است. 

امام جمعه شهرکرد در ادامه گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستیم و افرادی نگرانی‌ها‌یی را منتقل می‌کنند که احیاناً مشارکت‌ها چشمگیر نباشد اما به گفته مقام معظم رهبری مردم انقلاب را تنها نمی‌گذارند و حضور پر‌شکوه خواهند داشت. 

وی تأکید کرد: متأسفانه امیدآفرینی در شهرها و روستاها کم است که باید بیشتر شود و این امیدآفرینی با برگزاری جلسه محقق نمی‌شود. شرایط امروز بیشتر از این‌ها تلاش می‌خواهد و باید به صورت میدانی پاسخگوی مردم باشیم. قدردان زحمات برخی مدیران هستیم اما باید کارهای عمرانی بیشتر شود و هواداران کاندیداها تبلیغات سالم انجام دهند یعنی بی‌تقوایی در تبلیغات نباشد.

انتهای پیام
captcha