رهبر انصارالله: آمریکا عامل اصلی تداوم جنایات صهیونیست‌ها در غزه است
کد خبر: 4195913
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

رهبر انصارالله: آمریکا عامل اصلی تداوم جنایات صهیونیست‌ها در غزه است

عبدالملک بدرالدین الحوثی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: آمریکا از یک سو تلاش می‌کند که به اسرائیل کمک کند و از سوی دیگر مانع از رسیدن غذا و دارو به غزه می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن، عصر امروز (پنجشنبه)، درباره رویدادهای فلسطین به سخنرانی پرداخت.

 الحوثی گفت: حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی با پایداری و شجاعت کم‌نظیر مبارزان و ساکنان غزه مواجه شده است. شمار تلفات دشمن اسرائیلی به هزاران کشته و زخمی رسیده، این رژیم به شدت دچار تزلزل شده و در تحقق اهداف خود به طور کامل با شکست مواجه شده است.

وی افزود: میزان خسارت‌های اقتصادی دشمن اسرائیلی، با وجود حمایت‌های مالی و نظامی آمریکا و غرب بالا است. با وجود حجم حمله رژیم صهیونیستی و جنایت‌ها و سرکشی‌های آن، دشمن در تحقق اهداف اعلامی خود ناکام بوده است. مسلمانان در قبال پایداری ملت فلسطین در سایه شرایطی سخت، رنج‌های شدید و مظلومیت بزرگ، با مسئولیت بزرگی مواجه هستند. اگر مسلمانان حمایت لازم را از ملت فلسطین و مبارزان آن انجام می‌دادند معادلات به طور کلی تغییر می‌کرد.

رژیم صهیونیستی به اهداف خود نرسید

الحوثی گفت: دشمن هرگاه در تحقق هدف‌های اعلامی خود ناکام بوده، به طور عامدانه به جنایت‌های بسیار هولناکی دست زده است. تمامی سازمان‌های بین‌المللی شاهد رخ‌دادهای غزه هستند، اما موضع عملی آن‌ها کجاست؟ عبارت‌هایی که این سازمان‌ها بیان می‌کنند هرگز توصیف‌گر رخ‌دادهای غزه نیستند.

وی افزود: دلیل اساسی و اصلی تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی موضع آمریکا است. آمریکا اصرار دارد که غزه در محاصره کامل بماند و گذرگاه رفح در بیشتر اوقات بسته باشد. آمریکا پافشاری می‌کند که کمک‌ها و نیازهای انسانی ضروری به ملت فلسطین در غزه نرسد. آمریکا از یک سو تلاش می‌کند که به اسرائیل کمک کند و از سوی دیگر مانع از رسیدن غذا و دارو به غزه می‌شود.

الحوثی ادامه داد: این آمریکا است که در پس تداوم جنایت‌های صهیونیست‌ها و ناتوانی و کم‌کاری کشورهای جهان در کمک به غزه است. آمریکا افسران خود را برای مشارکت در مدیریت جنایت‌های صهیونیست‌ها در حق مردم غزه اعزام می‌کند. آمریکا به صورت مستقیم در تحمیل قحطی و گرسنگی به ملت فلسطین سهیم است، تا فلسطینیان نه تنها بر اثر بمب‌هایی که برای کشتارشان ارایه می‌دهند بلکه بر اثر گرسنگی نیز جان خود را از دست بدهند.

 در حال تکمیل...

انتهای پیام
captcha