توزیع 300 بسته معیشتی یلدایی در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4189202
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

توزیع 300 بسته معیشتی یلدایی در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری از توزیع بیش از 300 بسته معیشتی ویژه شب یلدا در بین نیازمندان استان خبر داد.

توزیع بسته های معیشتی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از توزیع بیش از 300 بسته معیشتی ویژه شب یلدا در بین نیازمندان استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از قشر آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه، با مشارکت خیران و دفاتر شمیم خدمت در بقاع متبرکه و امامزادگان استان، 300 بسته یلدایی تهیه و در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

امیری ادامه داد: محتویات هر بسته شامل گوشت، برنج، روغن، ماکارونی، قند، لپه، عدس، تخمه، برنجک، شکلات و میوه به ارزش هر بسته 20 میلیون ریال می‌باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به حمایت این نهاد از مشاغل خانگی، گفت: به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا، نمایشگاه عرضه محصولات تولید شده توسط زنان سرپرست خانوار از تاریخ 28 الی 30 آذرماه در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد برپا شده است.

امیری در پایان گفت: از جمله اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه در حمایت از نیازمندان اجرای طرح قرار دوازدهم است که در روزهای دوازدهم هر ماه با نیت ترویج یاد و نام امام‌زمان(عج) و کمک به نیازمندان از پنج سال پیش در سازمان اوقاف و امور خیریه شروع شده و در مناسبت‌های خاص مثل شب یلدا، عید نوروز، ماه رمضان و عید فطر به‌صورت ویژه اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha