توزیع ۵۲۰ بسته یلدایی در انگوت
کد خبر: 4189291
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

توزیع ۵۲۰ بسته یلدایی در انگوت

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: در قالب پویش یلدای مهربانی و برای دستگیری از خانواده‌های نیازمند، ۵۲۰ بسته معیشتی بین مددجویان این شهرستان توزیع شد.

توزیع ۵۲۰ بسته یلدایی در انگوتبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل کمیته امداد اردبیل، جمشید جاهدزاده، رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت، ۳۰ آذر ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در آستانه شب یلدا و با بهره‌گیری از مشارکت خیران، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی را در این شهرستان شاهد بودیم تا خانواده‌های نیازمند در این ایام بتوانند شب چله آرام و مناسبی را سپری کنند.

وی به اقدام شایسته کمیته امداد در راه‌اندازی پویش یلدای مهربانی اشاره کرد و گفت: با هدف بهره‌مند کردن نیازمندان از کمک‌های مردمی در این مناسبت سنتی و آیین دیر پای ایرانیان، تدارک بسته‌های یلدایی را برای خانواده‌های نیازمند در نظر گرفتیم.

جاهدزاده افزود: در همین راستا توزیع بسته‌های یلدایی در شهرستان انگوت با مشارکت سپاه و خیران نیک‌اندیش و مراکزنیکوکاری و کمیته امداد این شهرستان انجام شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت تصریح کرد: در این پویش در مجموع ۵۲۰ بسته به ارزش ۱۰۵ میلیون تومان در بین نیازمندان و مددجویان شهرستان انگوت توزیع شد.

انتهای پیام
captcha