اختتامیه جشنواره «خانه‌های قرآنی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4155896
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
به میزبانی نهاجا

اختتامیه جشنواره «خانه‌های قرآنی» برگزار می‌شود

آئین اختتامیه جشنواره سراسری خانه‌های قرآنی ارتش فردا، 28 تیرماه به میزبانی نهاجا برگزار می‌شود.

قرآن

به گزارش ایکنا، آیین اختتامیه جشنواره سراسری تنویر (خانه‌های قرآنی) با محوریت سبک زندگی قرآنی ویژه کارکنان پایور و خانواده‌های پنجگانه نیروی زمینی، نیروی دریایی، نیروی هوایی، پدافند هوایی و ستاد ارتش چهارشنبه، 28 تیر به میزبانی نهاجا برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور و سخنرانی فرماندهی نیروی هوایی و حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، نماینده ولی‌فقیه در ارتش و رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش و سایر مسئولان و فرماندهان این نیرو، همراه با تجلیل از برگزیدگان برپا می‌شود.

یادآور می‌شود، طرح «تنویر» با رویکرد سبک زندگی قرآنی طی همکاری با مجموعه‌ درس‌هایی از قرآن و با محوریت یک سوره چون لقمان، کهف، حجرات و ... همراه با نکات تفسیری و تدبر آن ویژه خانواده‌ها (فرزندان بالای ۱۸ سال، بانوان شاغل و همسران) و کارکنان طی سال‌های گذشته در یگان‌های ارتش برگزار شد.

طی تدابیر اندیشیده شده از سوی اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش این طرح در هفتمین دوره خود با رویکرد متفاوت و با عنوان «خانه‌های قرآنی» ویژه تمامی اعضای خانواده، بدون محدودیت سنی برگزار شد طی این طرح که امسال برای نخستین بار و با همکاری مؤسسه درس‌هایی از قرآن اجرا شد، ویژه دو مقطع تولید محتوا شد تا هر گروه سنی متناسب با نیاز خود از محتواهای آموزشی برخوردار شوند. بنابراین دو کتاب «دلبری دلبران» ویژه کارکنان پایور و همسرانشان با موضوع آداب و آیین همسرداری از منظر قرآن و «دل به دل راه دارد» با موضوع انتخاب همسر ویژه جوانان مجرد دربردارنده مشاوره‌هایی از قرآن تألیف، تدوین و چاپ شد و در یگان‌ها توزیع شد، علاوه بر اینکه فایل آن نیز از طریق کانال‌ها نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. 

انتهای پیام
captcha