آغاز داوری بخش‌های غیر آوایی جشنواره ملی قرآن دانشگاهیان + عکس
کد خبر: 4154492
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
سیدجعفر صادقی خبر داد:

آغاز داوری بخش‌های غیر آوایی جشنواره ملی قرآن دانشگاهیان + عکس

مسئول کمیته فنی و داوری سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور از آغاز داوری آثار راه‌یافته به مرحله نهایی این جشنواره خبر داد و گفت: داوری آثار بخش‌های هنری، ادبی و پژوهشی از 20 تیرماه آغاز شده و در بخش‌های مختلف تا روزهای پایانی این ماه ادامه خواهد داشت.

شروع داوری بخش‌های غیرآوایی جشنواره ملی قرآن دانشگاهیان + عکس

سیدجعفر صادقی، مسئول کمیته فنی و داوری سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به آغاز داوری بخش‌های غیر آوایی سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان گفت: داوری آثار بخش هنری (آثار حجمی) شامل رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، تذهیب، منبت و معرق‌کاری از سه‌شنبه بیستم تیرماه شروع شده و تا 21 این ماه ادامه دارد. 

وی افزود: در بخش‌های غیر آوایی شامل بخش‌های هنری(در دو گروه حجمی و غیر حجمی)، ادبی، پژوهشی و ... آثار برگزیدگان هشت دستگاه دانشگاهی شامل دانشجویان وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه جامع علمی – کاربردی دریافت شده است.

صادقی تصریح کرد:‌ کار داوری آثار دریافتی در بخش‌های هنری (رشته‌های غیرحجمی)، ادبی، و پژوهشی نیز از روز 22 تیرماه آغاز می‌شود و تا 26 این ماه ادامه خواهد داشت. 

مسئول کمیته فنی و داوری سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور اظهار کرد:‌ بخش پژوهشی شامل سه رشته مقاله‌نویسی، نقد کتاب و رشته تلخیص کتاب است. علاوه بر بخش پژوهشی، داوری آثار بخش ادبی و هنریِ غیر حجمی نیز طی بازه زمانی اعلام شده برپا خواهد شد. 

وی بیان کرد: در نهایت داوری تمامی بخش‌های غیر آوایی تا اواخر تیرماه به پایان می‌رسد و در هر رشته سه نفر به عنوان نفرات برگزیده در مراسم افتتاحیه بخش آوایی که 15 مردادماه برگزار می‌شود، تجلیل خواهند شد.

صادقی در مورد نحوه انتخاب داوران بخش‌های غیر آوایی اظهار کرد: داوران در همه رشته‌ها اساتیدی هستند که از لحاظ تجربی و تخصصی در تراز اول کشوری قرار دارند. در بخش داوری سعی شده است از اساتید برتر دانشگاه‌های مختلف کشور استفاده شود و گروه داوری در سطح ملی دیده شده است. ملاک ما در انتخاب‌ها بیشتر تخصص، تجربه و سابقه داوری در جشنواره‌های دانشجویی و غیر دانشجویی بوده است.

مسئول کمیته فنی و داوری سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور به برگزاری رقابت‌ها در بخش معارفی نیز اشاره کرد و گفت: بخش معارفی نیز در 11 رشته برگزار می‌شود. مرحله کشوری این بخش روز 27 تیرماه به صورت آنلاین و با حضور شرکت‌کنندگان در 31 پردیس دانشگاه فرهنگیان در مراکز استان‌ها، برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha