عماد افروغ سراسر شور برخاسته از شعور برای احیای ارزش‌های الهی بود
کد خبر: 4134135
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
آیت‌الله هادوی تهرانی:

عماد افروغ سراسر شور برخاسته از شعور برای احیای ارزش‌های الهی بود

استاد درس خارج حوزه علمیه در پیامی ارتحال عماد افروغ، جامعه‌شناس و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ر ا تسلیت گفت.

مهدی هادوی تهرانیبه گزارش ایکنا، متن پیام ارتحال آیت‌الله مهدی هادوی تهرانی، استاد حوزه علمیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضي‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلاً * لِيَجْزِيَ اللَّهُ الصَّادِقينَ بِصِدْقِهِمْ وَ يُعَذِّبَ الْمُنافِقينَ إِنْ شاءَ أَوْ يَتُوبَ عَلَيْهِمْ إِنَّ اللَّهَ کانَ غَفُوراً رَحيماً (سوره احزاب، آیات 23و24)

دکتر عماد افروغ در سحرگاه شب قدر فروغ زندگی مادی‌اش خاموش شد، تا شاید قدر فروغ حیات علمی و فرهنگی‌اش دانسته شود. او که سراسر شور برخاسته از شعور برای احیای ارزش‌های الهی و تمام زندگی‌اش تلاشی صادقانه در راستای حفظ بنیادهای جمهوری اسلامی بود، از میان ما رفت و ما را در بهتی غمبار در از دست‌دادن اندیشمندی حق‌مدار قرار داد.

اینجانب ارتحال این دانشمند حق‌جو را به تمام فرهیختگان و اندیشه‌ورزان و دلسوزان آرمان‌های متعالی و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز سفر کرده همراهی با خاندان عصمت و طهارت(ع) و برای تمامی بازماندگان و دلبستگان به ایشان صبری همراه با عزم و اجری بی‌پایان از درگاه ایزد منان خواستارم.

مهدی هادوی تهرانی

25 فروردین ماه 1402

انتهای پیام
captcha