اجرای ۷ نمایش در دومین روز از جشنواره تئاتر «سردار آسمانی»
کد خبر: 4027288
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

اجرای ۷ نمایش در دومین روز از جشنواره تئاتر «سردار آسمانی»

دومین روز از سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی با میزبانی از ۵ نمایش خیابانی و ۲ نمایش رادیویی به استقبال مخاطبان می‌رود.

سردار آسمانیبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی؛ امروز ۱۹ دی‌ماه، همزمان با دومین روز برگزاری این جشنواره، در بخش تئاتر خیابانی، نمایش‌های «سرباز حاج‌قاسم» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ارجمندنیا از بوشهر ساعت 10، «سوءقصد» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان ساعت 11، «به‌دنبال خورشید» به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی حسین نادری از تهران ساعت 12؛ «قصه کفش‌ها» به نویسندگی حسام‌الدین ایران‌منش و کارگردانی روح‌الله آریس از کرمان ساعت 15 و نمایش «باوان» به نویسندگی حمید ناطقی و کارگردانی مشترک علی ربیحاوی و سحر محسنی از ساری ساعت 16 در میدان گنجعلی‌خان(داوری) پذیرای مخاطبان خواهند بود.

گلزاری شهدای کرمان در دومین روز از سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی میزبان اجرای دو نمایش «باوان» ساعت 10 و نمایش «قصه کفش‌ها» ساعت 11 خواهد بود.

مسجد جامع شهر کرمان نیز امروز در ساعت 12 میزبان نمایش «سرباز حاج‌قاسم» خواهد بود. همچنین دو نمایش خیابانی «سوءقصد» در ساعت 19 و نمایش «به‌دنبال خورشید» ساعت 20 در منطقه برج اول کرمان اجرا می‌شوند.

دومین روز از سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در بخش رادیو تئاتر میزبان دو نمایشی رادیویی است که نمایش رادیویی «ژنرال» به نویسندگی علیرضا حنیفی و کارگردانی علی زیستی از کرمانشاه ساعت 16 و نمایش رادیویی «مدافع عشق» به نویسندگی پیمان قریب‌پناه و کارگردانی بهرام سروری‌نژاد از تهران ساعت 19 در مجموعه تئاترشهر کرمان به مخاطبان ارائه می‌شوند.

سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان 17 تا 21 دی‌ماه به دبیری سیدوحید فخرموسوی در کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha