آغاز نمایش‌های سومین جشنواره تئاتر خیابانی «سردار آسمانی» در کرمان + عکس
کد خبر: 4027079
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

آغاز نمایش‌های سومین جشنواره تئاتر خیابانی «سردار آسمانی» در کرمان + عکس

نمایش خیابانی «مضیف» به‌عنوان آغازگر فصل اجرای نمایش‌های خیابانی سومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در میدان گنجعلی‌خان کرمان با حضور و استقبال پرشور مردم دیار کریمان از هنرمندان و آثار حاضر اجرا شد.

جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی و ستاد خبری سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی؛ نخستین اجرا از آثار حاضر در سومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی با حضور و استقبال گرم و پرشور مردم هنردوست دیار کریمان، از امروز 18 دی‌ماه از ساعت 10 صبح با اجرای نمایش خیابانی «مضیف» به نویسندگی محمدرضا حیدری و کارگردانی مشترک محمدرضا حیدری و رضا طالبی در میدان گنجعلی‌خان(داوری) انجام شد.

نمایش «مضیف» در حالی اجرای خود را در میدان گنجعلی‌خان به‌عنوان آغازگر فصل اجرای هنرمندان تئاتر خیابانی در سومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی آغاز کرده ‌است که طی امروز 18  دی‌ماه در بخش نمایش‌های خیابانی چهار نمایش «روزگار سرد»، «کربلای آب»، «اونی که باید باشه نیست» و «مدافع آخر» در همین نقطه (میدان گنجعلی‌خان) به صحنه خواهند رفت.

همچنین گروه‌های نمایشی در ساعات دیگر در نقاط مختلف شهر کرمان از جمله گلزار شهدا، مسجد جامع کرمان و منطقه برج اول، آثار خود را به مردم هنردوست و مشتاق شهر کرمان و علاقه‌مند به هنر نمایش ارائه خواهند داد.

سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ۱۸ تا ۲۱ دی ماه به دبیری سید وحید فخرموسوی در کرمان در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha