برگزاری کارگاه «فرزندپروری براساس آموزه‌های دینی» در گرگان
کد خبر: 4014149
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

برگزاری کارگاه «فرزندپروری براساس آموزه‌های دینی» در گرگان

کارگاه «فرزندپروری براساس آموزه‌های دینی»، 27 آبان‌ماه در گرگان برگزار می‌شود.

کارگاه «فرزندپروری براساس آموزه‌های دینی» محترم قلی‌پور، مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر گرگان در گفت‌وگو با ایکنا گفت: کارگاه «فرزندپروری براساس آموزه‌های دینی»، پنج‌شنبه، 27 آبان‌ماه با سرفصل‌های آموزشی چون بررسی نکات کلیدی فرزندپروری، واکاوی علل ایجاد مشکلات رفتاری در کودکان و نوجوانان، آموزش تکنیک‌های ایجاد رفتار مطلوب در کودکان و نوجوانان، آموزش تکنیک‌های صحیح تشویق فرزندان، آموزش تکنیک‌های صحیح بهبود ارتباط والدین و کودکان و آموزش فنون مقابله با بد رفتاری کودکان و نوجوانان و ... برگزار می‌شود.

وی با اشاره به همکاری سایر مؤسسات قرآنی در برپایی این کارگاه، اظهار کرد: کارگاه فوق از ساعت 10:30 در حسینیه قرارگاه عاشوراییان واقع در گرگان، رسالت 41 با دعوت از والدین قرآن‌آموزان و مادران علاقه‌مند برپا خواهد شد.

قلی‌پور بیان کرد: در ادامه این کارگاه، جشنی به مناسبت هفته کتاب‌ و کتاب‌خوانی و به منظور ترویج فرهنگ مطالعه میان کودکان و نوجوانان با دعوت از عمو روحانی ویژه گروه سنی 6 تا 8 سال در قالب آموزش کاردستی و قصه، انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآن و عترت کوثر در گرگان، خیابان امام رضا(ع)، کوچه ۶ واقع شده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌تواند با شماره‌های ۰۱۷۳۲۳۳۲۷۶۳ یا ۰۱۷۳۲۳۲۰۳۷۶۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha