استاد صدرزاده عزادار شد / پیام تسلیت جامعه قرآنیان مکتب شهید سلیمانی
کد خبر: 3959059
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

استاد صدرزاده عزادار شد / پیام تسلیت جامعه قرآنیان مکتب شهید سلیمانی

در پی درگذشت حاجیه خانم زهرا صدرزاده صبیه عالم و عارف و فقیه مجاهد آیت الله صدرزاده (رحمت الله علیه)و خواهر استاد مصطفی صدرزاده، جامعه قرآنیان مکتب شهید سلیمانی در پیامی فقدان آن بانوی عالمهٔ مؤمنه را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا، متن پیام تسلیت جامعه قرآنیان مکتب شهید سلیمانی به شرح ذیل است:

انالله و اناالیه راجعون
برادر گرامی جناب استاد مصطفی صدرزاده
سلام علیکم

خبر درگذشت خواهر ارجمندتان مرحومه‌مغفوره حاجیه خانم زهرا صدرزاده صبیه عالم ربانی مرحوم آیت الله صدرزاده رضوان الله علیهما در آستانه عید سعید مبعث موجب تاسف و تأثر عمیق گردید.

بدینوسیله به نمایندگی از اساتید ،پیشکسوتان و فعالان قرآنی کشورمصیبت وارده را به جنابعالی که از اساتید ممتاز ‌ قرآنی و انقلابی و تأثیرگذار در گسترش فعالیت های قرآنی و معارفی، و موسس رسانه های منتسب به مصحف شریف در کشور می باشید صمیمانه تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال ترویح و علو درجات آن مادر عابده، و برای جنابعالی و خانواده های مصاب صبر و اجر مسئلت می نماییم.

جامعه قرآنیان پیرومکتب شهید سلیمانی کشور

یادآور می شود مرحومه زهرا صدرزاده همشیره مکرمه استاد صدرزاده در بامداد روزبیست وپنجم ماه رجب المرجب مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم(باب الحوائج) به رحمت ایزدی پیوست و پیکر آن بانوی صالحه پس از تشییع و خطبه خوانی در حرم مطهر رضوی(ع) و اقامه نماز میت به امامت آیت الله سیدان و با حضور روحانیون و علما و نمایندگان مقام معظم رهبری آیت الله مروارید و اقوام و بستگان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۴
0
0
خداوند متعال غریق رحمتشان کند و بر علو درجاتش بیافزاید.
captcha