آغاز ثبت‌نام طرح حفظ یکساله قرآن مدرسه حضرت ولی عصر(عج) لواسان
کد خبر: 4211921
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴

آغاز ثبت‌نام طرح حفظ یکساله قرآن مدرسه حضرت ولی عصر(عج) لواسان

مدرسه حضرت ولی عصر(عج) لواسان تهران همگام با سایر مراکز شبانه‌روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم، اقدام به ثبت‌نام متقاضیان از میان نوجوانان و جوانان 14 تا 22 سال کرده است.

آغاز ثبت‌نام طرح حفظ یکساله قرآن مدرسه حضرت ولی عصر(عج)به گزارش ایکنا، ثبت‌نام مراکز شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله کل قرآن کریم بیت‌الأحزان برای برگزاری بیست و چهارمین دوره آغاز شده است که طی آن 14 مرکز شبانه‌روزی در هشت استان اقدام به پذیرش نوجوانان و جوانان مستعد 14 تا 22 ساله می‌کنند.

یکی از این مراکز مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر تخصصی حضرت ولی‌عصر(عج) در منطقه لواسان تهران است که اقدام به ثبت‌نام برای برگزاری این دوره همزمان با سایر مراکز کرده است.

مجتبی علیرضالو؛ مدیر این مرکز با اشاره به بازه زمانی یک‌ماهه ثبت‌نام بیست و چهارمین دوره اجرای این طرح که از اول اردیبهشت آغاز شده است، گفت: در این طرح داوطلبان علاوه بر برنامه حفظ با توجه به قانون رسمی در وزارت آموزش و پرورش می‌توانند با شرکت در امتحانات مدرسه و بدون حضور در کلاس، مقطع تحصیلی خود را نیز با موفقیت و نمره بالا به اتمام برسانند.

علیرضالو افزود: متقاضیان پس از ثبت‌نام اولیه به دوره 45 روزه که به صورت آزمایشی برای شناسایی افراد مستعد حفظ قرآن در یکسال منظور شده است، راه پیدا می‌کنند و برنامه حفظ سه جزء از مصحف شریف در قالب این دوره آزمایشی به انجام رسیده تا در  صورت موفقیت، حافظان از این دوره، برای شرکت در دوره اصلی معرفی می‌شوند.

یادآور می‌شود، نوجوانان و جوانان علاقه‌مند می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه «بیت‌الاحزان حضرت‌ زهرا(س)»  به نشانی beytolahzan.ir  مراجعه یا با شماره تلفن‌ 09939096443 تماس بگیرند.

مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر تخصصی حضرت ولی‌عصر(عج) با همکاری حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان و با استفاده از فضای آموزشی، تجهیزات و سالن ورزشی و خوابگاه در این منطقه به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است.

انتهای پیام
captcha