مطالبات مردم در چارچوب قانون حل شود
کد خبر: 3838262
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

مطالبات مردم در چارچوب قانون حل شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ سرپرست فرمانداری ابهر به اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تأکید کرد و گفت: مطالبات مردم باید در چارچوب قانون حل شود.

مطالبات مردم در چارچوب قانون حل شودبه گزارش ایکنا از زنجان، وجیه‌الله نوروزی، سرپرست فرمانداری ابهر، ظهر امروز، چهارشنبه ۶ شهریورماه در مراسم فرهنگی شهر صائین‌قلعه اظهار کرد: مردم بزرگ این شهر در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشتند که این حضور وظیفه ما را در مقابل مردم سنگین می‌کند.
وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران بر پایه ارزش‌ها و اهداف اسلامی شکل گرفته است، اظهار کرد: این انقلاب زمانی به پیروزی رسید که هیچ یک از قدرت‌های سیاسی جهان باور نداشتند که یک ملت بتواند با تکیه بر باورهای دینی خود نظام استکبار را ریشه‌کن کند.
نوروزی در ادامه با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جدید، گفت: همه وظیفه داریم تا دستاوردهای کشور را به اطلاع عموم مردم به ویژه جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی برسانیم.
وی انسجام، وحدت، هم‌دلی و هم‌فکری را رمز موفقیت مسئولان عنوان کرد و افزود: تکیه بر وحدت سبب می‌شود شاهد خروجی مطلوب عملکردها باشیم.
نوروزی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی، ادامه داد: باید توان بخش خصوصی باور کنیم و با فراهم کردن بستر مناسب در این عرصه، وضع اشتغال را بهبود بخشیم.
فرماندار ابهر به برخی مطالبات مردمی هم گریزی زد و گفت: مطالبات باید در مسیر قانونی پیگیری شود.
انتهای پیام
captcha