تجلیل 241 نماینده مجلس از برگزاری موفق رزمایش «مدافعان آسمان ولایت7»
کد خبر: 3558913
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
با امضای بیانیه‌ای صورت گرفت؛

تجلیل 241 نماینده مجلس از برگزاری موفق رزمایش «مدافعان آسمان ولایت7»

گروه سیاسی: 241 نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از برگزاری موفق رزمایش «مدافعان آسمان ولایت7» تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، 241 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امروز، دوشنبه، 13 دی‌ماه با امضای بیانیه‌ای از قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری موفق رزمایش «مدافعان آسمان ولایت7» تجلیل کردند.
در این بیانیه آمده است: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با کارکنان سلحشور، جوان، مؤمن و با تجربه خود که افتخار سنگربانی و دفاع از حریم آسمان میهن عزیز اسلامی را عهده‌دار می‌باشند، با هدف نمایش اقتدار پدافند هوایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، رزمایش مدافعان آسمان ولایت7 را در حوزه‌های مختلف در سطح منطقه جنوب کشور به اجرا گذاشتند.
امروز ملت بزرگوار ایران اسلامی قدرشناس همت و تلاش فرزندان خویش در نیروهای مسلح بوده و توفیق فرزندان خود را در ارتش جمهوری اسلامی ایران در فراهم کردن امنیت مرزهای گسترده میهن عزیز را زمینه‌ساز پیشرفت جامعه، رفاه و عدالت، سرافرازی و عزت دنیا و آخرت می‌دانند.
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر این عزیزان قدردانی کرده و امیدواریم با توکل به خداوند و عنایت خاصه از طرف حضرت ولیعصر (عج) و تحت فرماندهی معظم کل قوا همواره موفق و منصور باشند.
captcha