همایش ملی یاوران وقف 17 آذرماه برگزار می‌شود/ خادمان و یاوران وقف تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3550966
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

همایش ملی یاوران وقف 17 آذرماه برگزار می‌شود/ خادمان و یاوران وقف تجلیل می‌شوند

گروه جامعه: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف ازبرگزاری همایش ملی یاوران وقف در هفدهم آذرماه سال جاری و با حضور صاحب نظران، اساتید دانشگاه، خیرین، نیک‌اندیشان کشور و اصحاب رسانه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با تبیین برنامه‌های دهه وقف اظهار کرد: همزمان با دهه وقف و در راستای ترویج این سنت حسنه همایش ملی یاوران وقف صبح روز چهارشنبه هفدهم آذرماه برگزار و از خادمان و یاوران برجسته وقف در عرصه‌های مختلف تجلیل می‌شود.

وی افزود: این همایش روز چهارشنبه هفدهم آذرماه سال جاری در سالن همایش‌های صدا و سیما و با حضور واقفین و خیرین، اصحاب وقف و رسانه، متولیان و صاحب‌نظران کشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، دهه وقف از روز یکشنبه هفتم آذرماه با شعار «همه واقف باشیم» در سراسر کشور آغاز شده است، وقف یکی از مصادیق بارز احسان و نوع‌دوستی است که بر سایر مصادیق صدقه به جهت ماندگاری و ابدی بودن ارجحیت دارد.

دیدار با مراجع عظام تقلید، تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، برپایی همایش یاوران وقف، برگزاری محافل انس با قرآن در امامزادگان و برپایی ایستگاه‌های همه واقف باشیم در بقاع متبرکه و برگزاری چندین نشست تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله برنامه‌های سازمان اوقاف در این دهه وقف است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۷
0
0
تجلیل از واقفین باعث ایجاد انگیزه و تمایل بیشتری در این زمینه می شود
captcha