سومین جلسه کارگروه پژوهش شورای عالی قرآن شهرداری تهران تشکیل شد
کد خبر: 3470254
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

سومین جلسه کارگروه پژوهش شورای عالی قرآن شهرداری تهران تشکیل شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سومین جلسه کارگروه پژوهش شورای عالی قرآن شهرداری تهران، یکشنبه، چهارم بهمن‌ماه در محل دبیرخانه این شورا برگزار‌ شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین جلسه کارگروه پژوهش شواری عالی قرآن شهرداری با موضوع «تعیین شاخص‌ها جهت بررسی مجموعه‌های پژوهشی ارسالی به شورای عالی قرآن شهرداری»، چهارم بهمن‌ماه در محل دبیرخانه این شورا برگزار‌ شد.
طی این جلسه مقرر شد اساتید طرح‌های پژوهشی را اولویت‌بندی کنند که چه مواردی مورد بررسی قرار گیرد که کاربردی‌تر و به‌روزتر باشد تا تمام اقشار جامعه را در برگیرد.
همچنین تلاش برای ایجاد مجموعه قرآنی در شهر تهران تا از نظر پژوهشی بتوانند در تمام خاورمیانه حرف اول را بزنند و تعیین شاخص‌هایی جهت فعالیت‌های پژوهشی شهردار به گونه‌ای که پژوهش‌ها چه خصوصیتی داشته باشد تا نمود عملی و کاربردی در سطح شهر پیدا کند از دیگر مصوبات این جلسه است که می‌توان به آن اشاره کرد.
یادآور می‌شود، این جلسه با حضور اعضا کارگروه شامل محسن میرباقری به عنوان رئیس کارگروه، محمدعلی لسانی‌فشارکی، مهدی نادی، بیک محمدی، احمدی، نعمتی به‌عنوان نائب رئیس، اسماعیلی، میثم طاهرآبادی، سفری و حامدی همراه بود.

captcha