سی‌ودومین کرسی تلاوت با عنوان «ضیافت نور» در علی‌آباد کتول برگزار شد
کد خبر: 3467285
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

سی‌ودومین کرسی تلاوت با عنوان «ضیافت نور» در علی‌آباد کتول برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: سی‌ودومین کرسی تلاوت قرآن کریم با عنوان «ضیافت نور» در علی‌آباد کتول برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی‌ودومین جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم با عنوان «ضیافت نور»، شب گذشته، 22 دی‌ماه در مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول برگزار شد.

این مراسم که با اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه این شهر آغاز شد و در ادامه فرازها‌یی از دعا برای سلامتی امام زمان(عج) و دعای توسل به صورت جمعی قرائت شد. سپس محمد منصوری و هادی تجری از قاریان این استان به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند.

در ادامه بخشی از زندگینامه، سیره اخلاقی و فرازی از وصیت‌نامه شهید شاخص این جلسه «ربیع‌الله قاسمی» قرائت شد و سپس حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه شهر علی‌آباد به ارائه مباحث تفسیری سوره مبارکه عصر پرداخت.

پایان بخش این برنامه معنوی، بیان نکاتی پیرامون تأمین هزینه‌های جلسه توسط علی‌اصغر زنگانه(مبین)، مدیر اجرایی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی‌آباد، اعطای لوح یادبود به برادران شهید شاخص جلسه «ربیع‌الله قاسمی»، قرعه‌کشی میان حاضران جلسه و قرائت دعای ختم بود.

گفتنی است؛ این کرسی نورانی به صورت هفتگی، هر سه‌شنبه همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آبادکتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول، سایر مراکز‌ قرآنی و مردم قرآن‌دوست شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

captcha