رزمایش پیامبر اعظم (ص) نشانه دیگری از ناکارآمدی تحریم‌ها بود
کد خبر: 2913263
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
بیانیه 220 نمایندگان مجلس؛

رزمایش پیامبر اعظم (ص) نشانه دیگری از ناکارآمدی تحریم‌ها بود

گروه سیاسی: در بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است: رزمایش پیامبر اعظم(ص) به جهانیان نشان داد که علی‌رغم تحریم‌های سخت مستکبران می‌توان به پیچیده‌ترین سلاح‌های پیشرفته دست یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، بیانیه 220 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) امروز، 10 اسفندماه از سوی ضرغام صادقی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ

مانور بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش پیامبر اعظم (ص) در سوق‌الجیشی‌ترین نقطه دریایی کشور ایران عزیز، بار دیگر قدرت نظامی ایران را به رخ مستکبران جهان کشاند. با این رزمایش بزرگ و قدرتمندانه بارقه‌ای از امید در دل مستضعفان جهان تابیدن گرفت.

این رزمایش به جهانیان نشان داد که علی‌رغم تحریم‌های سخت مستکبران در پرتو عنایات الهی نسبت به مؤمنان و با اتکا به جوانان دانشمند می‌توان به پیچیده‌ترین سلاح‌های پیشرفته دست یافت.

به‌کارگیری سلاح‌های پیشرفته و موشک‌های پیچیده و دقیق در این مانور نظامی، پیام گویا به سراسر جهان بود که تحریم‌ها هرگز نتوانستند مانعی برای دستیابی مردم مصمم و آماده‌سازان حکومت واحد جهانی به مدرن‌ترین سلاح‌ها باشند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهان مجاهد آن، انتخاب زمان و منطقه حساس و شکوه این رزمایش را به فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ملت عزیز ایران اسلامی تبریک عرض می‌نماییم و از خداوند بزرگ موفقیت این دست‌اندرکاران اقدام خداپسندانه را خواستاریم.

captcha