آرامش و امنیت جامعه مدیون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است
کد خبر: 1475299
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

آرامش و امنیت جامعه مدیون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است

کانون خبرنگاران نبأ/ نیکسا سلطانی: رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر گفت: آرامش و امنیت کنونی جمهوری اسلامی ایران در جهان پرتلاطم و پرتنش مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، پیمان شکرزاده، رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر، 29 آبان‌ماه در آئین دیدار مدیران ارشد شهرستان شاهین‌شهر و میمه با خانواده معظم شهدا و ایثارگران خدمت به این قشر از جامعه را مایه مباهات، افتخار و آرامش جامعه اسلامی دانست.

وی ضمن تأکید بر حفظ شأن و منزلت شهدا و ایثارگران در خدمت به خانواده و بازماندگان این عزیزان، گفت: سرافرازی، سربلندی، آرامش و امنیت کنونی جمهوری اسلامی ایران در جهان پرتلاطم و پرتنش؛ مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است.

شکرزاده حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر و پاک دو تن از شهدای گمنام در روز تاسوعای حسینی در این شهر را نشان عمیق ارادت خالصانه آحاد مردم غیور به دلاورمردی‌های این عزیران ایثارگر در هشت سال دفاع در راستای حفظ آرمان‌ها، ارزش‌ها و مقدسات دینی تحسین کرد.

یادآور می‌شود، در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و در پی دیدارهای هفتگی مدیران ارشد شهرستان شاهین‌شهر و میمه با خانواده معزز شهدا و ایثارگران، پیمان شکرزاده، رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر، الله وکیل، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، بهرام نوری، مدیر روابط عمومی شهرداری شاهین‌شهر، پرورش، مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور در منزل چند تن از خانواده شهیدان این شهرستان نسبت به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام و قدردانی کردند.

captcha