شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دفاع از ارزش‌های اسلامی است
کد خبر: 1373707
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دفاع از ارزش‌های اسلامی است

خبرنگاران افتخاری/ الهه دهقانی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی است.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان طی سخنانی گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال به دلیل اجلاس ژنو، رجزخوانی‌های آمریکا و توهین‌ها و جسارت‌های وقیحانه جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا می‌طلبد که هر چه باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.



وی با تأکید بر احساس وظیفه همگانی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: شرکت ملت غیور، فهیم و بصیر ملت ایران در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکاست.



به گفته وی، شرایط ویژه و حساسیت منطقه به‌ویژه هجمه‌های دشمنان علیه ایران، ایجاد مشکلات در کشورهای سوریه و عراق، فعالیت گروه‌های داعش، القاعده و وهابیت به تحریک آمریکا و عربستان با فتنه‌هایی که برای شیعیان ایجاد می‌کنند تا آثار تشییع از بین رود، همه و همه دلایل محکمی برای حضور هر چه بیشتر در راهپیمایی 22 بهمن است.



رئیس کمیته مساجد و هیئت‌های مذهبی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در کاشان افزود: هم‌وطنان امسال نیز با شرکت پرشور و دندان‌شکن خود در این راهپیمایی نشان خواهند داد که هنوز همان مردم 22 بهمن سال 57 و وفادار به انقلاب و نظام هستند.



حسینی تصریح کرد: باشکوه برگزارتر شدن هر چه بیشتر این مراسمی که چشم جهانیان به آن دوخته شده است قدرت نظام و حکومت را بالا می‌برد و دشمنان مترصد فرصت را در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌هایشان ناکام می‌گذارد.



وی با اشاره به تغییرات برنامه‌ها و افزایش مبادی و مسیرهای شش‌گانه راهپیمایی 22 بهمن در دارالمؤمنین کاشان اظهار کرد: این تنوع در برقراری تسهیل و تسریع هرچه بهتر و بیشتر راهپیمایان فرصت مغتنمی برای حضور همگانی شهروندان ولایت‌مدار و پایبند به نظام جمهوری اسلامی در این راهپیمایی است.



به گفته وی، افزایش مبادی و مسیرهای حرکت راهپیمایی در کاشان و گذاشتن سرویس‌های نقلیه برای انتقال شهروندانی که در حاشیه و مناطق دوردست شهر زندگی می‌کنند، فرصت ویژه‌ای برای حضور منسجم، متمرکز و باشکوه آن‌هاست.



این مسئول فرهنگی حضور تمامی اقشار و گروه‌ها همراه با خانواده را در راهپیمایی 22 بهمن را خواستار شد و گفت: حضور خرد و کلان در این مراسم عبادی ـ سیاسی دفاع از ارزش‌های اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است.

captcha