استفاده از ظرفیت مساجد و حسینیه‌ها برای اسکان مسافران نوروزی در باران
کد خبر: 4207054
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

استفاده از ظرفیت مساجد و حسینیه‌ها برای اسکان مسافران نوروزی در باران

استاندار فارس از استفاده از ظرفیت پادگان‌ها، حسینیه‌ها و مساجد برای اسکان مسافران نوروزی در روزهای بارانی در این استان خبر داد.

نشست مدیریت بحران استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 6 فروردین در حاشیه ستاد مدیریت بحران که در مرکز تحقیقات هواشناسی استان در شیراز برگزار شد، با اشاره به بارش رحمت الهی در این استان گفت: با همکاری ارتش، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و ورزش و جوانان از ظرفیت پادگان‌ها، حسینیه‌ها و مساجد برای اسکان مسافران در روزهای بارانی استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: شهرداری با کمپ‌های اسکان و آموزش و پرورش با استفاده از مدارس از ابتدای شروع سفرهای نوروزی در پذیرایی از مسافران نقش‌آفرینی کرده‌اند.

ایمانیه با بیان اینکه بارش رحمت الهی موجب خوشحالی مردم و کشاورزان و ذخیره‌سازی آب‌های سطحی در سدها خواهد شد، از عموم مردم خواست تا در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌های آب توقف و اسکان نداشته باشند.

استاندار فارس همچنین از آمادگی کامل دستگاه‌های مختلف برای پذیرایی از مهمانان نوروزی و مسافران در استان فارس خبر داد و تصریح کرد: با تمهیدات ایجاد شده، آرامش در استان و در بین میهمانان نوروزی حکم‌فرماست و امیدواریم با تلاش‌های ستادهای نوروزی استان، تعطیلات خوبی را نیز در ادامه سپری کنیم.

وی در پایان گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تا امروز به لطف خداوند متعال مشکلی در استان نداشتیم و امید داریم در نیمه دوم تعطیلات هم مشکلی وجود نداشته باشد تا سفری خوب و خاطره انگیزی برای مسافران ثبت شود.

انتهای پیام
captcha