وعده صادق جهان را علیه رژیم صهیونیستی متحد کرد
کد خبر: 4212422
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱

وعده صادق جهان را علیه رژیم صهیونیستی متحد کرد

امام جمعه کازرون با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق هیمنه صهیونیست‌ها را در جهان شکست و جهان را علیه رژیم صهیونیستی متحد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه شهرستان کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه شهرستان کازرون امروز، 7 اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار کرد: مسیر رفتن به سوی خدا مسیر تلاش است. هر کس علاقه بیشتری به خدا دارد، تلاش بیشتری می‌کند.

وی یادآور شد: شهرستان کازرون شهری با تاریخ، علم، اصالت، فرهنگ و تمدن است که همه ارزش‌های جامعه اسلامی الهی و ایرانی را داراست.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه امروز شاهد غرورآفرینی نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها هستیم، عملیات وعده صادق را یادآور شد و گفت: عملیات وعده صادق هیمنه صهیونیست‌ها را در جهان شکست و جهان را علیه رژیم صهیونیستی متحد کرد.

وی بیان کرد: بهای خون 14 هزار کودک در غزه افق پیروزی را روشن و روشن‌تر خواهد کرد و در همین راستا دنیا شاهد تظاهرات دانشجویان در دانشگاه‌های جهان و خصوصاً آمریکا علیه سیاست‌های استکبار است.

امام جمعه کازرون بیان کرد: دنیا شاهد است که ندای آزادی‌خواهان در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن جنایت اسرائیل امروز در دنیا بلند و بلندتر می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود به فداکاری مادری کازرونی در نجات جان یک نفر که جان خود را فدا کرد اشاره و از این ایثارگری و خانواده این مادر فداکار قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha