جامعه اسرائیل درباره تخریب مسجدالاقصی متفق‌القول است
کد خبر: 4199966
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
رئیس سازمان حمایت از حقوق ملت فلسطین:

جامعه اسرائیل درباره تخریب مسجدالاقصی متفق‌القول است

رئیس سازمان بین المللی حمایت از حقوق ملت فلسطین (حشد) تاکید کرد که در جامعه اسرائیل نسبت به تخریب مسجدالاقصی اجماع وجود دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از صدی البلد، صلاح عبدالعاطی، رئیس سازمان بین‌المللی حمایت از حقوق ملت فلسطین(حشد)، با بیان اینکه سیاست‌های دولت راست افراطی و فاشیست اسرائیل، سرعت شهرک‌سازی را افزایش داده است، تأکید کرد که در جامعه اسرائیل اجماع کاملی درباره الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی، کوچاندن فلسطینان، یهودی‌سازی قدس، تخریب مسجدالاقصی و برپایی معبد ادعایی آن‌ها وجود دارد.

وی در گفت‌وگویی اختصاصی با برنامه «مصر جدیده» با بیان این موضوع افزود: به‌رغم حمایت نامحدود آمریکا از اسرائیل، واشنگتن از نتانیاهو و دولتش ناراضی است.

عبدالعاطی تصریح کرد: بسیاری از یهودیان در جهان نسل‌کشی در نوار غزه را رد می‌کنند. به‌ویژه اینکه نظام جهانی ناتوانی خود را در حمایت از غیرنظامیان و اجرای تصمیمات دیوان بین‌المللی دادگستری به اثبات رسانده است.

وی تأکید کرد که اسرائیل یک رژیم سرکش است که تروریسم سازمان یافته را دنبال می‌کند. آنچه که توسط رژیم آدمکش اسرائیل در غزه رخ می‌دهد و مردم آن قتل عام و آواره شده‌اند، در کرانه باختری و قدس هم رخ خواهد داد. مسجدالاقصی و کلیساها به روی مسیحیان بسته شده است و بایدن نتوانست نتانیاهو را متقاعد کند که اجازه ورود کمک‌های انسانی بیشتر یا توقف جنگ را بدهد.

انتهای پیام
captcha