آیت‌الله عیسی قاسم: روز پیروزی ملت بحرین فرا می‌رسد
کد خبر: 4199923
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

آیت‌الله عیسی قاسم: روز پیروزی ملت بحرین فرا می‌رسد

رهبر شیعیان بحرین در سخنانی به مناسبت سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین، این روز را تقابل حق و باطل در کشور بحرین توصیف و تأکید کرد که پیروزی ملت این کشور فرا خواهد رسید.

به گزازش ایکنا به نقل از مرآة البحرین، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین بر اینکه «14 فوریه در بحرین روز مبارزه حق و باطل است»، تأکید کرد و گفت: حرکت مردم بحرین متوقف نخواهد شد و عزم آن‌ها برای ایجاد تغییرات، شکست و عقب‎‌نشینی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد که روز پیروزی برای ملت بحرین فرا خواهد رسید.

آیت‌الله قاسم در سخنانی به مناسبت سیزدهمین سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین گفت: اسلام یعنی مقاومت و سازندگی، ایستادگی در برابر همه بدی‌ها، همه کمبودها، همه عقب ماندگی‌‎ها، همه بی‌عدالتی‌ها و هر چیزی که باعث ضرر و زیان انسان است و ارزش او را پایین می‌آورد.

وی ادامه داد: تا زمانی که به دنبال کمال باشیم، در مقابل کاستی‌ها تسلیم نمی‌شویم پس باید مقاومت کنیم. وقتی می‌گوییم مسلمان هستیم، یعنی مقاومت می‌کنیم. کسی که مقاومت نمی‌کند یعنی اسلام کاملی ندارد. وظیفه‌ای که به ما محول شده مقاومت و سازندگی است. برای این کار باید صبر و تلاش کنیم و نباید در مبارزه، جهاد و مقاومت و خودسازی انتظار راحتی داشته باشیم.

آیت‌الله قاسم تأکید کرد: 14 فوریه نه تنها روز بحرین است، بلکه روز مبارزه بین حق و باطل آن و روز یک ملت است.

رهبر شیعیان بحرین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حکومت بحرین هرچه می‌خواهد بکند، حتی اگر مکر شیطان را هم به کار گیرد، شکست خواهد خورد. روز تغییر، روز پیروزی، روز بازگشت کرامت و عزت و شکوه اسلام برای بحرین بازخواهد گشت و استقلال کامل از آمریکا و رژیم صهیونیستی حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به تحولات در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: همه ما در خصوص عملیات طوفان الاقصی مسئول هستیم و کسانی که می‌توانند در این زمینه کمک کنند، عذری از آن‎‌ها پذیرفته نیست.

آیت‌الله قاسم با هشدار نسبت به اینکه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برابر است با اتحاد علیه اسلام، مسلمانان و کرامت انسانی، گفت: مسلمانان باید در مقابل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مقاومت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امت اسلامی برای سرنگونی رژیم صهیونیستی و اخراج آن از سرزمین فلسطین متحد شود، ان‌شاءالله این کار دشواری نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha