حضور اساتید 8 کشور خارجی در گروه داوری مسابقات قرآن ایران
کد خبر: 4199898
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

حضور اساتید 8 کشور خارجی در گروه داوری مسابقات قرآن ایران

اعضای گروه داوری مسابقات بین‌المللی قرآن ایران اعلام شد که بر اساس آن اساتید هشت کشور در گروه داوری حضور دارند.

حضور اساتید 8 کشور خارجی در گروه داوری مسابقات قرآن ایران

به گزارش ایکنا، اسامی گروه داوری چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران اعلام شد که بر اساس آن دو گروه داوری در دو بخش بانوان و آقایان به امر قضاوت مسابقات می‌پردازند.

در این دوره از مسابقات شاهد حضور اساتیدی از کشورهای کویت، سوریه، بحرین، عراق، اندونزی، لبنان، افغانستان، بنگلادش و جمهوری اسلامی ایران در گروه داوری خواهیم بود. 

بر همین اساس در بخش آقایان عباس البلوشی از کویت، حیدرکسمایی و مسعود سیاح‌گرجی از ایران در بخش تجوید؛ عماد رامی از سوریه، محمود لطفی‌نیا و حسن مختاری از ایران در بخش لحن؛‌ احمد بن یوسف الازهری از بنگلادش، محمد عباسی و نصرت‌الله حسینی از ایران در بخش صوت حضور دارند.

همچنین در بخش وقف و ابتدا خیرالدین الهادی از کشور عراق، کریم دولتی و حسن حکیم‌باشی از ایران و در بخش صحت حفظ نیز ضیاء الحق منقاد از افغانستان، حجت‌الاسلام محمدصادق نصرالهی و مهدی عباسی از ایران به عنوان داور این مسابقات در بخش آقایان معرفی شده‌اند.

در بخش بانوان نیز ریاست هیئت داوران به عهده محبوبه کاتب گذاشته شده است. در این گروه فاطمه کزو از سوریه و مرجان نیاورانی از ایران در بخش تجوید، فاطمه علوش از لبنان و صدیقه بارانی از ایران در بخش لحن، ماریا الفه از اندونزی و پریسا مجرد از ایران در بخش صوت، مهی کمال‌الدین از کشور عراق و سید فاطمه میرغیاثی از ایران در بخش وقف و ابتدا و زینب المخلوق از بحرین و الهام ماندگارمهر از ایران نیز در بخش حسن حفظ حضور دارند. 

هادی حفاظ در بخش آقایان شهریار پرهیزکار و در بخش بانوان نیز زهرا عساکره است. همچنین ناظر عالی مسابقات سیداحمد مقیمی و رئیس کمیته فنی نیز محمدتقی میرزاجانی است. 

ناظران فنی در بخش آقایان و بانوان به ترتیب مهدی دغاغله و زینب آقای هستند. همچنین اساتید راهنمای این دوره از مسابقات در بخش آقایان سیدعباس انجام و معتز آقایی و در بخش بانوان فاطمه حسین‌فر است.

یادآور می‌شود، چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران از روز بیست و ششم بهمن‌ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود و تا روز دوم اسفندماه ادامه خواهد یافت.  

انتهای پیام
captcha