صهیونیست‌ها با همدستی آمریکا جنایت می‌کنند
کد خبر: 4199709
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
رهبر انصارالله:

صهیونیست‌ها با همدستی آمریکا جنایت می‌کنند

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی تصریح کرد که جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه با موافقت آمریکایی‌ها انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن ایالات متحده آمریکا را شریک واقعی جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه توصیف کرد.

وی که در سالگرد شهادت صالح الصماد، رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن سخنرانی می‌کرد، در صد و سی‌امین روز تجاوز به غزه تأکید کرد که ما ادامه مواضع خود را تأیید می‌کنیم و با وجود تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان، به روند جلوگیری از عبور ناوهای اسرائیلی ادامه می‌دهیم.

وی آنچه اسرائیل در غزه انجام می‌دهد را نسل‌کشی و ویرانی همه‌جانبه و بی‌سابقه دانست و نقش آمریکا را زمینه‌ساز تداوم جنایت صهیونیست‌ها عنوان کرد و گفت: آمریکا با اظهارات مضحک سعی در فریب مردم جهان داشت، اما اگر تأیید او نبود، اشغالگران صهیونیستی به جنایت خود عمل نمی‌کرد.

الحوثی در ادامه گفت که اتحادیه عرب در خصوص غزه کجاست که اقدامی نمی‌کند؟ کشورهای عربی و اسلامی باید برای پایان دادن به جنگ غزه اقدام جدی و مؤثری انجام دهند، آن‌ها اهرم‌های فشار زیادی دارند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

رهبر انصارالله افزود که دشمن اسرائیلی علی‌رغم جنایات زیادی که مرتکب شده به هیچ دستاورد واقعی دست نیافته است.

الحوثی خاطرنشان کرد: عملیات ما در دریای سرخ و باب المندب، عملیاتی مشروع برای حمایت از مردم غزه و رفع محاصره و قحطی تحمیل شده بر آن‌ها است، کشور ما تا زمانی که محاصره و تجاوزات و جلوگیری از دریافت دارو و غذا از مردم غزه ادامه داشته باشد، به عملیات‌های حمایتی خود از مردم فلسطین ادامه خواهد داد.

وی افزود: واشنگتن در موقعیتی نیست که دیگران را طبقه‌بندی کند، زیرا خود همه ویژگی‌های شر، ظلم و جنایت را به کار می‌گیرد.

سید الحوثی بار دیگر تأکید کرد: به همه کشورهای جهان، به غیر از کشتی‌های آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی می‌گوییم که عبور کشتی‌های شما از باب المندب امن است. همچنانکه کابل‌های زیردریایی، از جمله کابل‌های اینترنت که به کشورهای منطقه می‌رسد، توسط ما مورد هدف قرار نخواهد گرفت.

وی در ادامه تحویل غذا و دارو به غزه را از همه جهات یک خواسته انسانی معتبر دانست.

انتهای پیام
captcha