تظاهرات مردمی در بحرین در حمایت از غزه
کد خبر: 4196262
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷

تظاهرات مردمی در بحرین در حمایت از غزه

مردم بحرین در منامه و مناطق دیگری از این کشور، تظاهرات گسترده‌ای را در جهت اعلام همبستگی خود با غزه برگزار کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرآة البحرین، منامه پایتخت و مناطق دیگری از این کشور روز جمعه 26 ژانویه 2024 شاهد راهپیمایی‌های گسترده در همبستگی با مردم نوار غزه بود که از 7 اکتبر 2023 مورد تجاوزات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی‌ و درحالی که تصاویری از بازداشت‌شدگان در بحرین در دست داشتند از مسجد امام صادق (ع) در منطقه الدراز، در غرب منامه، حرکت خود را آغاز کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پرچم فلسطین و بنرهایی با مضامین «سفیر اشغالگر را اخراج کن» و «زخم فلسطین و بحرین یکی است» در دست داشتند و شعارهایی با مضمون «قدس را فراموش نمی‌کنیم» و «ما فدای فلسطین می‌شویم» سرمی‌دادند.

«جمعیت بحرینی مقاومت در برابر عادی سازی با دشمن صهیونیستی» هم راهپیمایی گسترده‌ای را در منامه برگزار کرد که طی آن پرچم‌های فلسطین در محکومیت اشغالگران و حامیان آن برافراشته شد و شرکت‌کنندگان با حمل بنرهایی خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از بحرین شدند و شعارهایی علیه این رژیم سر دادند.

منطقه «سلماباد» نیز شاهد راهپیمایی گسترده در محکومیت تجاوز به غزه و حمایت از مقاومت فلسطین بود. شرکت‌کنندگان با حمل پرچم‌های فلسطین و سردادن شعارهایی در رد مداخله آمریکا در بحرین و حمایت ایالات متحده از رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از گردان‌های قسام و مبارزه آن با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha