مزایای حضور در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
کد خبر: 4190081
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

مزایای حضور در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت امتیازاتی را برای حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید برای حضور در جشنواره سراسری قرآن و عترت در نظر گرفته است.

مزایای حضور در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

به گزارش ایکنا، ثبت نام برای حضور در بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از اواخر آبان‌ماه آغاز شده و تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

جشنواره قرآنی وزارت بهداشت جزء معدود جشنواره‌های قرآنی – دانشگاهی است که علاوه بر دانشجویان امکان حضور اساتید و کارکنان نیز از سال‌ها قبل در آن فراهم شده است.

مسئولان فرهنگی وزارت بهداشت برای حضور پرشورتر دانشجویان، اساتید و کارکنان در این دوره از جشنواره و ایجاد انگیزه‌های بیشتر امتیازاتی برای مخاطبان تعریف کرده‌اند که از جمله آنها باید به دریافت گواهی امتیاز فرهنگی برای اساتید شرکت کننده در این جشنواره اشاره کرد.

همچنین در گروه کارکنان نیز چنانچه شرکت کننده‌ای موفق به کسب رتبه شود امتیاز این حضور در ارزشیابی کارکنان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در این گروه همچنین امتیاز ضمن خدمت برای شرکت‌کنندگان بخش معارفی در نظر گرفته شده است.  

در بخش دانشجویی نیز در صورتی که دانشجویان شرکت کننده در هر کدام از رشته‌ها موفق به کسب رتبه شوند، امتیاز آن برای انتخاب دانشجوی نمونه و استعداد درخشان لحاظ خواهد شد.  

علاوه بر این موارد، تمامی برگزیدگان در مرحله دانشگاهی از سوی دانشگاه محل تحصیل خود تجلیل شده و لوح تقدیر و جوایز نقدی نیز دریافت خواهند کرد. در مرحله کشوری نیز نفرات برتر تجلیل خواهند شد. 

همچنین نفرات برتر این دوره از جشنواره به سی و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که سال آینده به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، راه می‌یابند. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha